امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 18 March , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۸ اسفند , ۱۴۰۲ - 9 رمضان 1445
شناسه خبر : 2316
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 15 ژانویه 2023 - 15:33 | 314 بازدید | ارسال توسط :

تجارت پر سود گربه در تبریز

  خرید و نگهداری گربه همچنین فروش لوازم نگهداری و غذای گربه به تجارتی پر سود در تبریز مبدل شده است. به گزارش چالش روز، این روزها میل به نگهداری گربه خانگی در میان خانواده های تبریزی افزایش قابل توجهی پیدا کرده است این را می توان با یک گشت و گذار در مراکز فروش […]

تجارت پر سود گربه در تبریز

 

خرید و نگهداری گربه همچنین فروش لوازم نگهداری و غذای گربه به تجارتی پر سود در تبریز مبدل شده است.

به گزارش چالش روز، این روزها میل به نگهداری گربه خانگی در میان خانواده های تبریزی افزایش قابل توجهی پیدا کرده است این را می توان با یک گشت و گذار در مراکز فروش حیوانات خانگی در گجیل تبریز و کلینیک های دامپزشکی متوجه شد همچنین لوازم نگهداری گربه اعم از قفس و قلاده و غذای گربه فروش خوبی دارند.

قادریکی از فروشندگان حیوانات خانگی در گجیل به خبرنگار چالش روزمی گوید: گربه ها قیمت های مختلفی دارند از ۱۰۰ هزار تومان برای گربه های خیابانی که زنده گیری شده اند شروع می شود و تا ۴میلیون هم ادامه دارد این در حالی است که شروع قیمت سگ های خانگی از ۴ میلیون به بالا است.

وی ادامه می دهد: غذای گربه هم از بسته ای ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد و سبد نگهداری گربه هم قیمتی مابین۲۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان دارد.

ناهید خانمی خانه دار و متاهل است که برای سرگرمی خود و همسرش گربه نگهداری می کند و از هوش و ذکاوت گربه ها داستانهای جالبی دارد.

وی هزینه نگهداری گربه را سنگین می داند و در عین حال می گوید: البته گربه نسبت به سگ  ارزان تر است و مباحث فرهنگی و شرعی هم ندارد ولی هزینه های دیگری مانند کرم ، واکسیناسیون ، اسباب بازی، درخت بازی و دیگر هزینه ها را دارد که چند صد هزارتومانی آب می خورند.

اسد دیگر شهروند تبریزی است که برای واگذاری گربه خود به گجیل مراجعه کرده و می گوید: برای گربه ام قیمتی نمی گذارم و همینکه یک همشهری نگهداری آن را در این هوای سرد قبول کند کافی است.

شهرام دیگرشهروند تبریزی است که برای گربه خود قیمت ۴ میلیونی پیشنهاد داده ومی گوید: نژاد گربه من پرشین، سوپرفلت، نر، حدودا یک سال و نیمه وچشم عسلی است و در عین حال

شناسنامه داره، انگل تراپی شده، واکسن زده است ولی عقیم نشده است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.