امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 2305
  پرینتخانه » استان ها, ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 10 ژانویه 2023 - 14:44 | 241 بازدید | ارسال توسط :
گزارش میدانی چالش روز ازسطح شهر

تخلفات گسترده نانوایان با وجود نظارت روزانه

با وجود اعلام معاونت توسعه و برنامه ریزی فرمانداری تبریز مبنی بر بازرسی روزانه از نانوایان تبریزی ، بررسیهای میدانی چالش روز نشان می دهد که تخلفات نانوایان در اقسام مختلف در شهر انجام می شود. به گزارش چالش روز، اجرای طرح مدیریت هوشمند توزیع یارانه آرد و نان یا به اختصار مهیا چند ماهی […]

تخلفات گسترده نانوایان با وجود نظارت روزانه

با وجود اعلام معاونت توسعه و برنامه ریزی فرمانداری تبریز مبنی بر بازرسی روزانه از نانوایان تبریزی ، بررسیهای میدانی چالش روز نشان می دهد که تخلفات نانوایان در اقسام مختلف در شهر انجام می شود.

به گزارش چالش روز، اجرای طرح مدیریت هوشمند توزیع یارانه آرد و نان یا به اختصار مهیا چند ماهی است که در تبریز همزمان با سراسر کشور انجام می شود اما ضعف نظارت در اجرای این طرح موجب شده تا نانوایان بدون ترس به راحتی تخلفاتی را انجام دهند.

اسد نعلبندی ،یکی از شهروندان تبریزی است که به خبرنگار چالش روز می گوید: نان بربری در نانوائیهای دولتی ۲ هزار تومان است اما آنان برای کنجد پاشی هزینه اضافی دریافت می کنند که این هزینه به صورت نان اضافی در کارتخوان درج می شود این هزینه مابین ۲ تا ۳ هزار تومان است، در واقع برای نان کنجدی یک قرص نان اضافی ثبت می شود در حالی که آرد آن به صورت آزاد به جیب نانوا می رود.

نیره کاشفی دیگر شهروند تبریزی است که تخلفات گسترده نانوایی ها را متذکر می شود ودر عین حال با بی تفاوتی می گوید: این تخلفات چند هزار تومانی ارزش سر و کله زدن با نانوا را ندارند و تقریبا همه شهروندان با این تخلفات کنار می آیند مثلا آرد آزاد توسط نانوایان تا ۲۰ هزار تومان در هر کیلو به فروش می رسدو به جای پول نقد از مردم می خواهند تا چند ده نان لواش را توسط کارتخوان خریداری کنند.

جلیلی دیگر شهروند تبریزی است که برای اعلام شکایت نانوا مسیر طولانی را پیموده است وی ابتدا به اداره کل تعزیرات و سپس جهاد کشاورزی تبریز مراجعه کرده چرا که به گفته مسئولان دستگاه های متعددی باید برای رسیدگی به تخلفات پای کار باشند.

یکی از نانوایان تبریزی هم در پاسخ به سوال خبرنگار چالش روز مبنی برچرایی انجام این تخلفات می گوید: اولا که هزینه های اجاره و دستمزد بسیار بالا است  واز طرفی اغلب نانوایان این کارها را انجام می دهند و سپس با تمسخر می گوید:شما هم اگر می توانید شکایت کنید و در نانوایی ما را ببندید.

تراب نوروزی معاونت توسعه و برنامه ریزی فرمانداری تبریز به عنوان متولی اصلی این حوزه به خبرنگار چالش روز می گوید: نظارت های انجام شده مستمر و روزانه است و افراد تعیین شده از مراجع ذیصلاح هر روز به فرمانداری می آیند و با اکیپ هایی برای نظارت می روند.

وی از ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه خوداری کرده و یادآور میشود: در این زمینه محدودیتهایی برای پاسخگویی  تلفنی داریم و بهتر است با شخص فرماندار در این زمینه صحبت کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.