امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1679
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 22 نوامبر 2021 - 10:43 | 703 بازدید | ارسال توسط :

حریم تبریز دغدغه جدی شورا نشینان ونمایندگان تبریز

به گزارش فصل نیوز، نمایندگان مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین اعضای شورای شهر تبریز امروز نشست مشترکی برگزار کردند تا مشکلات تبریز را بررسی کنند، مشکلاتی که تحت الشعاع کم شدن حریم تبریز قرار گرفت. تاج الدینی در این جلسه خواستار توجه به توقف دست اندازی به حریم تبریز و […]

حریم تبریز دغدغه جدی شورا نشینان ونمایندگان تبریز

به گزارش فصل نیوز، نمایندگان مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین اعضای شورای شهر تبریز امروز نشست مشترکی برگزار کردند تا مشکلات تبریز را بررسی کنند، مشکلاتی که تحت الشعاع کم شدن حریم تبریز قرار گرفت.
تاج الدینی در این جلسه خواستار توجه به توقف دست اندازی به حریم تبریز و بازگشت مناطق حذف شده به تبریز شد و گفت: نه تنها در مورد باسمنج که در مناطق دیگر نیز این دست اندازی صورت گرفته ودر مناطقی از شرق و غرب شهر از جمله شهر جدید شهریار و سردرود هم این موضوع وجود دارد که باید تصمیمی جدی گرفته شود.
فرهنگی دیگر نماینده مردم تبریز در مجلس نیز با اشاره به تبعات محدود کردن حریم تبریز و تشکیل بخشهایی مانند باسمنج در اطراف تبریز گفت: این محدودیت ها مشکلات متعددی برای تبریز ایجاد می کند و مجبور خواهیم بود که توسعه در درون تبریز صورت گیرد که قابل قبول نیست.
وی اظهار کرد: اگر لغو بخش شدن باسمنج ممکن نباشد می توان تغییراتی به وجود آورد و بخشهایی از سعید آباد و بستان آباد به باسمنج ملحق شده و در عوض مناطق اطراف تبریز به محدوده این شهر برگردد.
بابایی ، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز نیز با بیان اینکه تقاضا برای مسکن در تبریز بالا است گفت: اراضی متصل به بافت تبریز نباید از این شهر جدا شود و ظرفیتهای تبریز و زیر ساختهای موجود در توسعه شهر مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: همکاری خوبی میان اعضای شورا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه دفاع از حریم تبریز وجود دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.