امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2018
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 18 نوامبر 2022 - 15:38 | 364 بازدید | ارسال توسط :

حفاریهای غیر مجاز در منازل قدیمی تبریز

چندین مورد حفاری غیر مجاز در محلات قدیمی تبریز شناسایی شده است. سرهنگ کاظم داداشی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در خانه‌ای مسکونی واقع در منطقه ششگلان تبریز، طی عملیاتی جامع نیروی یگان حفاظت شهرستان با شناسایی محل موردنظر و حضور در منطقه […]

حفاریهای غیر مجاز در منازل قدیمی تبریز

چندین مورد حفاری غیر مجاز در محلات قدیمی تبریز شناسایی شده است.
سرهنگ کاظم داداشی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در خانه‌ای مسکونی واقع در منطقه ششگلان تبریز، طی عملیاتی جامع نیروی یگان حفاظت شهرستان با شناسایی محل موردنظر و حضور در منطقه از ادامه حفاری جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: در این عملیات پنج نفر به عنوان عوامل حفاری غیرمجاز درحین انجام عملیات دستگیر و ابزارآلات حفاری غیرمجاز کشف و ضبط شد.

سرهنگ داداشی خاطرنشان کرد: همچنین عملیات حفاری در اراضی روستای آیقرچمن از توابع شهرستان بستان‌آباد به یگان حفاظت اطلاع داده شد که طی عملیات مشترک نیروی انتظامی و نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شهرستان سه نفر دستگیر و یک دستگاه فلزیاب توقیف و به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی گفت: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا کشف آثار در حوزه میراث‌فرهنگی، موضوع را با تماس شماره ۰۹۶۶۲، مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور اطلاع دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.