رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی بر لزوم پیوست رسانه ای طرح اصلاح الگوی کشت تاکید کرد.

به گزارش چالش روز، اکبر فتحی در جلسه شورای معاونین و مدیران مستقل سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه اجرای موفق طرح اصلاح الگوی کشت با پیوست رسانه ای میسر خواهد بود افزود: رسانه ها نقش مهمی در اطلاع رسانی به بهره برداران و کشاورزان دارند و ما باید از این ظرفیت بهره ببریم. وی ادامه داد: هر چقدر برای فرهنگسازی طرح اصلاح الگوی کشت از طریق رسانه ها اقدام شود این طرح موفق تر خواهد بود چرا که رسانه ها پل ارتباطی بین ما مسئولان و کشاورزان و بهره برداران هستند. فتحی با اشاره به اینکه اصلاح الگوی کشت تنها از دریچه فعالیت های ترویجی امکان پذیر است و رسانه ها مهم ترین ابزار برای اقدامات ترویجی هستند ادامه داد: رسانه ها با فرهنگسازی و آگاهی بخشی می توانند به سرعت بخشیدن اجرای این طرح کمک کنند. وی اظهار کرد: رسانه ها در بسترسازی اجرای موفق طرح اصلاح الگوی کشت نقش اصلی را دارند و می توانند با اقناع جامعه مخاطب این طرح به همراهی و همکاری آنها کمک کنند. فتحی با اشاره به گستردگی مخاطبان طرح اصلاح الگوی کشت که شامل مهندسان، مروجان، کشاورزان، بهره برداران و سیاست گذاران و قانون گذاران است گفت: این گستردگی مخاطبان ایجاب می کند برای اطلاع رسانی، اقناع و آگاهی سازی و بالابردن درک و آگاهی از همه رسانه های موجود اعم از رسانه ملی، رسانه های مکتوب، فضای مجازی و … به صورت بهینه استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *