امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1675
  پرینتخانه » ایران تاریخ انتشار : 21 نوامبر 2021 - 12:46 | 710 بازدید | ارسال توسط :

هفته ای با هوای نامناسب در انتظار تبریزی ها

در حالی که شهروندان تبریزی روزهای گذشته شاهد هوایی ناسالم بودند ، اما پیش‌بینی های اداره‌ کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی نشان می دهد که هفته جاری ، شرایط برای کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و عروقی نامساعدتر خواهد بود. بررسیهای میدانی خبرنگار ما نیز حاکی از آلوده بودن بیشتر هوا در سمت غرب تبریز است به […]

هفته ای با هوای نامناسب در انتظار تبریزی ها

در حالی که شهروندان تبریزی روزهای گذشته شاهد هوایی ناسالم بودند ، اما پیش‌بینی های اداره‌ کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی نشان می دهد که هفته جاری ، شرایط برای کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و عروقی نامساعدتر خواهد بود.
بررسیهای میدانی خبرنگار ما نیز حاکی از آلوده بودن بیشتر هوا در سمت غرب تبریز است به نحوی که از صبح امروز فضای مه آلودی در حوالی میدان راه آهن ، سردرود و روستاهای کجوار، شیخ حسن و باغ معروف وجود دارد که ناشی از دود کارخانجات و صنایع این منطقه است.
رئیس گروه پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی ازشهروندان خواسته تا حد امکان از تردد در فضای باز طی هفته جاری خوداری کنند.
محمد امیدفر خاطرنشان کرد: هرچند روزهای دوشنبه و سه ‌شنبه با عبور امواج ضعیف از جنوب و غرب کشور افزایش سرعت نسبی وزش باد وجود خواهد داشت اما انتظار بارندگی قابل ملاحضه ای نداریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.