امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 698
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 11 ژانویه 2021 - 12:47 | 985 بازدید | ارسال توسط :

ورود دستگاه قضایی به موضوع حفظ محیط زیست

چالش روز: دستگاه قضایی به موضوع حفظ محیط زیست به عنوان انفال الهی و سلامت مردم حساس است و ما در این موضوع هم ورود جدی داشتیم و دغدغه های مردم و ما باید در این زمینه رفع شود. محبوب علیلو در دیدار مدیرکل جدید محیط زیست آذربایجان شرقی اظهار داشت: سلامت مردم و محیط […]

ورود دستگاه قضایی به موضوع حفظ محیط زیست

چالش روز: دستگاه قضایی به موضوع حفظ محیط زیست به عنوان انفال الهی و سلامت مردم حساس است و ما در این موضوع هم ورود جدی داشتیم و دغدغه های مردم و ما باید در این زمینه رفع شود.
محبوب علیلو در دیدار مدیرکل جدید محیط زیست آذربایجان شرقی اظهار داشت: سلامت مردم و محیط زیست یکی از مصادیق مهم حقوق عامه است و ما در این زمینه با کسی مماشات نمی کنیم و در کنار این موضوعات نیز از رونق تولید و اشتغال نیز حمایت کرده و سعی می کنیم به یک نقطه تعادل برسیم که هیچکدام از این دو موضوع آسیب نبیند.
وی افزود: دستگاه قضایی به موضوع حفظ محیط زیست به عنوان انفال الهی و سلامت مردم حساس است و ما در این موضوع هم ورود جدی داشتیم و دغدغه های مردم و ما باید در این زمینه رفع شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به اهمیت اجرای سیاست های کلی محیط زیست در زمینه حفظ محیط زیست، اظهار داشت: جایگاه محیط زیست در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و همچنین سیاست های کلی نظام و چشم انداز ۲۰ ساله کشور تدوین شده است و رهبر معظم انقلاب در همین زمینه و در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، سیاست های کلی محیط زیست را ابلاغ کرده اند.
عباس نژاد افزود: سلامت محیط زیست می تواند از طریق توسعه برنامه ریزی شده و پایدار تضمین شود اما به این شرط که همه در این امر سهیم باشند و تنها محدود به سازمان حفاظت از محیط زیست نشود.
وی گفت: حفظ محیط زیست در یک مفهوم به معنی حفظ زندگی است، بنابراین توجه به اجرای سیاست های کلی حفظ محیط زیست یک اصل بوده و رهاورد آن سلامت انسان ها، حفظ منابع طبیعی از جمله آب، خاک و هوا، احقاق حقوق آیندگان و حفظ تنوع زیستی است.
عباس نژاد در این جلسه گفت: ما جهت حفظ محیط زیست نیازمند حمایت همه ارگانها به خصوص دستگاه قضایی هستیم.

منبع:فارس نیوز

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.