امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1297
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 25 آوریل 2021 - 12:28 | 1026 بازدید | ارسال توسط :

چرخاندن متهمان چهارشنبه سوری در شهر

رفته‌اند ۳۴ نوجوان را که از متهمان و دستگیرشدگان حوادث چهارشنبه‌سوری هستند را در شهر چرخانده‌اند تا خسارت‌هایی که زده‌اند را با چشم ببینند! اشتباه نشنیده‌اید، ما هم اشتباه ننوشتیه‌ایم؛ خیالتان راحت؛ عکس‌هایش هم موجود است.چند پلاکارد هم به دست این بی‌نواها داده‌اند که رویش نوشته ترقه بد است و آتش خطرناک! ✍ از تبعات […]

رفته‌اند ۳۴ نوجوان را که از متهمان و دستگیرشدگان حوادث چهارشنبه‌سوری هستند را در شهر چرخانده‌اند تا خسارت‌هایی که زده‌اند را با چشم ببینند!

اشتباه نشنیده‌اید، ما هم اشتباه ننوشتیه‌ایم؛ خیالتان راحت؛ عکس‌هایش هم موجود است.چند پلاکارد هم به دست این بی‌نواها داده‌اند که رویش نوشته ترقه بد است و آتش خطرناک!

✍ از تبعات اجتماعی و روانی این ماجرا بر این نوجوانان بگذریم، آیا شما تا کنون از تشهیر و چرخاندن در ملأ عامِ دستگیرشدگان و متهمان اصلی حوادث سکه، بالا رفتن قیمت دلار و اخلال ارزی، آبان‌ماه ۹۸، مدیریت کرونا و … چیزی شنیده‌اید؟

✍ آیا تاکنون شنیده‌اید مسئولانی که با تصمیماتشان زندگی انسان‌ها را بالا و پایین کرده‌اند در شهرها چرخانده باشند، تا خسارت‌هایی که با تصمیماتشان زده‌اند را با چشم ببینند؟

✍ آیا تا کنون به دست این مسئولان پلاکاردهایی داده‌اند که رویش نوشته باشد «حقوق نجومی بد است»، «افزایش قیمت بنزین اشتباه بود»، «املاک نجومی چیز بدی است»، «ما الآن در پیک چهارم کروناییم»؟

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.