امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1393
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 10 می 2021 - 12:24 | 973 بازدید | ارسال توسط :
مدیرعامل کشتارگاه تبریز:

گوشت قرمز ارزان می شود

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: در راستای تنظیم بازار گوشت در تبریز و طبق توافقی که با پیمانکارمان در فروشگاه های کشتارگاه انجام دادیم مقرر شد در آستانه عید سعید فطر قیمت ها را در فروشگاههای کشتارگاه تبریز تعدیل نماییم. کریم قدرتی اظهارداشت: خوشبختانه اکنون با توجه به تمهیدات انجام شده کیفیت گوشت کشتارگاه […]

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: در راستای تنظیم بازار گوشت در تبریز و طبق توافقی که با پیمانکارمان در فروشگاه های کشتارگاه انجام دادیم مقرر شد در آستانه عید سعید فطر قیمت ها را در فروشگاههای کشتارگاه تبریز تعدیل نماییم.

کریم قدرتی اظهارداشت: خوشبختانه اکنون با توجه به تمهیدات انجام شده کیفیت گوشت کشتارگاه تبریز بسیار بالاست و اقدامات این سازمان در شناسنامه دار کردن گوشت استحصالی از اقبال خوبی از طرف قصابیها برخوردار شده و مردم استقبال خوبی از این طرح کرده اند.
وی افزود: متاسفانه در برخی از قصابیهای سطح شهر دیده می شود که گوشت بدون شناسنامه ارائه می گردد که این مسئله می تواند باعث سودجویی و فرصت طلبی گردد.
قدرتی ادامه داد: نبود شناسنامه در گوشت که بعضا حتی از قیمت مصوب هم پایینتر فروخته می شود موجب می گردد شهروندان با عدم اطلاع از جنسیت و سن دام استحصالی دقت و اطلاع کافی از خرید گوشت نداشته باشند.
مدیرعامل کشتارگاه تبریز تاکید کرد: در صورت برخورد با چنین تخلفاتی می بایست با شماره تلفن ۱۲۴ یا بازرسی سازمان کشتارگاه تبریز تماس گرفته تا در اولین فرصت با این اقدام غیر قانونی برخورد گردد.
وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و ارتباط مستقیم سلامت مردم با سلامت گوشت مصرفی و همچنین اراده راسخ اداره کل دامپزشکی در جهت جلوگیری از تولید و عرضه گوشت غیر استاندارد و ناسلام به مصرف کنندگان، شهرداری تبریز نیز دوشا دوش دستگاههای ذیربط تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود را برای تامین امنیت غذایی شهروندان  بکار می بندد.
وی اظهار امیدواری کرد در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها،این سازمان به حول و قوه الهی تمامی امکانات خود را به کار خواهد بست تا بتواند در اجرای امر رهبری و خدمت به مردم نجیب با تمام قوا حرکت نماید.
شایان ذکر است نرخ جدید فروش گوشت شناسنامه دار نر کشتار روز را در فروشگاههای کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز به شرح زیر اعلام شد
گوشت شناسنامه دارگوساله نر جوان کشتار روزمخلوط بدون استخوان به قیمت کیلویی۱۲۰ هزار تومان

گوشت  شناسنامه دارنیم شقه گوسفند نر بره کشتار روز به قیمت کیلویی ۱۱۱هزار تومان

گوشت شناسنامه دارگوسفند نر بره کشتار روز بدون دمبه به قیمت کیلویی ۱۲۰ هزار تومان

گوشت شناسنامه دار ران گوسنفد نر بره با راسته به قیمت کیلویی ۱۲۵ هزار تومان

فروشگاه شماره یک: تبريز-جاده آذرشهر-بعد از پلیس راه-کیلومتر

​​​​​ ۷ جاده پیاذر-بعد از روستای تازه کند نرسیده به روستای ساتلو داخل مجموعه کشتارگاه

فروشگاه شماره دو: تبریز- فلکه گلشهر به طرف بیمارستان شهدا بعد از برج شهران

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.