امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 2288
  پرینتخانه » ویژه تاریخ انتشار : 05 ژانویه 2023 - 13:21 | 236 بازدید | ارسال توسط :

آذربایجان شرقی در انتظار ۳۶ هتل خالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی در حالی از ساخت ۳۶ هتل جدید در استان خبر داد که در حال حاضر هم اکثر هتل های استان با ظرفیت خالی فعال هستند.. احمد حمزه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی با اشاره به سیاست‌های دولت در استان، افزود: آموزش‌های گردشگری در دو بخش همگانی […]

آذربایجان شرقی در انتظار ۳۶ هتل خالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی در حالی از ساخت ۳۶ هتل جدید در استان خبر داد که در حال حاضر هم اکثر هتل های استان با ظرفیت خالی فعال هستند..

احمد حمزه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی با اشاره به سیاست‌های دولت در استان، افزود: آموزش‌های گردشگری در دو بخش همگانی و تخصصی همچنین توسعه زیرساخت‌‌های استان جزو سیاست‌های اصلی استان است.

او با بیان اینکه آذربایجان شرقی دارای ۷۸ هتل با ۱۳ هزار تخت است، افزود: ۱۰۰ پروژه فعال با حجم سرمایه‌گذاری ۲۶ هزار میلیارد تومان در استان در حال ساخت است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی تصریح کرد: ۳۶ هتل در حال ساخت است که با بهره‌برداری از آن‌ها در طول سه سال شش هزار تخت به ظرفیت اقامتی استان اضافه می‌شود.

او با اشاره به تشکیل شورای ویژه سرمایه‌‌گذاری در استان از تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری خبر داد.

حمزه‌زاده از بازاریابی و تبلیغات به‌عنوان دیگر رویکرد اساسی استان نام برد و ادامه داد: در این راستا شناسایی بازارهای هدف داخلی و خارجی، تولید محتوای متناسب با نیاز بازارهای هدف، برگزاری جشنواره‌های موضوعی و شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی همچنین برگزاری هفته‌های فرهنگی در دستور کار است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: در شش ماه ابتدای سال ۵۰ جشنواره با همکاری دستگاه‌های مختلف در استان برگزار شده است و تقویم رویدادهای سال آتی را نیز تدوین کرده‌ایم

حمزه‌زاده از برگزاری تورهای آشناسازی به‌عنوان دیگر سیاست در حال اجرای استان نام برد و افزود: اولین تور هم‌اکنون در حال اجرا است و بهمن ماه نیز تور آشناسازی را برای کشور ترکیه و بعد از آن برای کشور ارمنستان برگزار می‌کنیم و این سیاست را ادامه خواهیم داد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.