امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3362
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 04 ژانویه 2024 - 15:19 | 65 بازدید | ارسال توسط :

آغاز عملیات اجرایی پروژه زیرساختی در سایت مسکونی ارس برای رفاه اهالی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مراسم کلنگ‌زنی میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (تقاطع همسطح مقابل اداره هواشناسی) با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، معاونین و مدیران این سازمان، فرماندار شهرستان جلفا، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جلفا و سایر مقامات شهرستانی برگزار […]

آغاز عملیات اجرایی پروژه زیرساختی در سایت مسکونی ارس برای رفاه اهالی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مراسم کلنگ‌زنی میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (تقاطع همسطح مقابل اداره هواشناسی) با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، معاونین و مدیران این سازمان، فرماندار شهرستان جلفا، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جلفا و سایر مقامات شهرستانی برگزار شد.

دکتر مجید کیانی در آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه خطاب به مسئولین گفت: مشکلات مردم باید در اولویت باشد و نیازهایی که مردم به‌صورت روزمره با آنها سر و کار دارند به‌جد از سوی مسئولین پیگیری گردد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خاطرنشان ساخت: با احداث میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مسیر دسترسی به شهرک امیرالمومنین و مجتمع‌های مسکونی تسهیل می‌گردد و منجر به توسعه شهر جلفا به سمت پارک کوهستان خواهد شد.

وی متذکر شد: کیفیت و مدت زمان اتمام پروژه‌های عمرانی باید در اولویت باشد و از همه مهم‌تر کیفیت انجام پروژه‌های عمرانی در فصل سرما است که باید متناسب با سردی هوا اقدامات لازم صورت پذیرد.

عملیات اجرایی احداث میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (تقاطع همسطح مقابل اداره هواشناسی جلفا) و بخشی از معابر منتهی به این میدان پروژه عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس می‌باشد که با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد ریال آغاز و سال آتی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

این پروژه در راستای روان‌سازی ترافیک، ایمن‌سازی و بهبود مسیر‌های مواصلاتی و آماده‌سازی قسمتی از سایت مسکونی منطقه آزاد ارس توسط این سازمان به اجرا درمی‌آید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.