امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 2298
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 08 ژانویه 2023 - 12:37 | 192 بازدید | ارسال توسط :

اعتراف دیر هنگام مدیر عامل شرکت گاز

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی بااذعان به منفی بودن تراز نیروگاه حرارتی تبریز از بایدها و نبایدها در این زمینه گفت  نادر کمالی در نشست شورای شهر تبریزبا قدردانی از شهرداری تبریز جهت اختصاص بیلبوردهای آموشی جلوگیری از گازگرفتگی گفت: آذربایجان شرقی در زمینه تلفات جانی ناشی از گارگرفتگی دارای رتبه دوم در کشور است.  وی […]

اعتراف دیر هنگام مدیر عامل شرکت گاز

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی بااذعان به منفی بودن تراز نیروگاه حرارتی تبریز از بایدها و نبایدها در این زمینه گفت

 نادر کمالی در نشست شورای شهر تبریزبا قدردانی از شهرداری تبریز جهت اختصاص بیلبوردهای آموشی جلوگیری از گازگرفتگی گفت: آذربایجان شرقی در زمینه تلفات جانی ناشی از گارگرفتگی دارای رتبه دوم در کشور است.

 وی یکشنبه، ۱۸ دیماه، در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه علاقمند به افزایش مشترکان گاز و حذف انشعابات غیرمجاز هستیم، اظهار کرد: به طور مثال طی روزهای اخیر ۵۲ مورد انشعاب غیرمجاز در الوار سفلی کشف شده است.

وی با اشاره به نیروگاه تبریز گفت: نمونه مقابل نیروگاه تبریز، نیروگاه هریس است که آب کمتری نیز مصرف می‌کند. همچنین تامین مازوت نیروگاه تبریز نیز مشکل است ولی تلاش داریم به سمت استفاده از گاز برویم.

وی ادامه داد: تراز ما منفی است و باید این نیروگاه را تبدیل به نیروگاه دیگری کنیم. در این زمینه نیروگاه سهند – بناب را در دست اجرا داریم که با تکمیل آن بیشتر از نیروگاه تبریز برق تولید خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با قدردانی از شورای اسلامی شهر و شهرداری جهت همکاری با شرکت گاز، تصریح کرد: شورا و شهرداری فرصت و امکان بیشتری داشته و می‌تواند در راستای مصرف بهینه در پارک‌ها و دیگر مراکز کمک حال ما باشد.

کمالی از وجود ۸۰۰ هزار مشترک گاز در تبریز خبر داد و گفت: باید مصرف گاز بهینه باشد و از محل منابع گازی درآمد داشته باشیم. می‌توانیم با صرفه‌جویی برای کشور درآمد کسب کنیم.

وی با بیان اینکه آمریکا، روسیه و چین و ایران، بیشترین مصرف گاز را در جهان دارند، خاطرنشان کرد: در زمینه مصرف گاز، بدمصرف هستیم و باید به سمت مصرف بهینه حرکت کرده و از این نعمت الهی بهره‌مند شویم.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی قطع گاز خانگی را خط قرمز این مجموعه دانست و افزود: در هر بخش خانگی و صنعتی، با یک درصد رعایت، ۳ درصد هزینه ها کاهش می‌یابد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.