امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3134
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 30 اکتبر 2023 - 19:10 | 111 بازدید | ارسال توسط :

اینجا تبریز است؛ صدای “نسل طوفان”

ده هزار دختر دانش آموز تبریزی با اهتزاز پرچم مقدس کشور و پرچم فلسطین همزمان با روز نوجوان، آرمان “نسل طوفان” را با مشت های گره کرده فریاد زدند. هزاران پرچم در اهتزاز است، همه جا سرخ است و سبز است و سفید؛ فریاد ایران ایران از حنجره ده هزار دختر نوجوان تا آسمان بالا […]

اینجا تبریز است؛ صدای “نسل طوفان”
ده هزار دختر دانش آموز تبریزی با اهتزاز پرچم مقدس کشور و پرچم فلسطین همزمان با روز نوجوان، آرمان “نسل طوفان” را با مشت های گره کرده فریاد زدند.

هزاران پرچم در اهتزاز است، همه جا سرخ است و سبز است و سفید؛ فریاد ایران ایران از حنجره ده هزار دختر نوجوان تا آسمان بالا رفته و سالن پورشریفی در آستانه انفجار از حجم شور و شوق و هیجان آینده سازان خود است.

این صدای نسل طوفان است؛ اجتماع بزرگ بین المللی ده هزار نفری دختران دانش آموز تبریزی که با عنوان نسل طوفان در سالن شهید پورشریفی با شور و حال وصف نشدنی دانش آموزان در روز نوجوان با برافراشته شدن هزاران پرچم مقدس کشور و پرچم فلسطین به عنوان نماد مظلومیت برگزار شد.

نوجوانان تبریزی، همدل و همصدا، جنایات صورت گرفته در حق مردم فلسطین و غزه را محکوم و با اهتزاز پرچم فلسطین و ایران به شکل توامان، بر حمایت همیشگی از آزادی قدس شریف و محکومیت جنایات اخیر در غزه تاکید کردند.

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش‌ و پرورش در جمع دختران تبریزی بر تحقق محوریت ایران قوی، با تمرکز بر شکل گیری مدرسه قوی تاکید کرد و حضور این اجتماع عظیم در حمایت از غزه را نشانه همدلی و حمایت از مظلومیت فلسطین دانست.

وی با اشاره به ۳۶ هزار دانش آموز شهید در کشور گفت: این این شهدای گلگون کفن در همان سن و سال با مفهوم ظلم ستیزی و ایستادگی بر آرمان‌های متعالی میهن اسلامی همراه بودند و در خاطره کشور ابدی شدند.

فرشته فهمیده، خواهر شهید محمدحسین فهمیده با قدردانی از تلاش صورت گرفته برای بیان دلبستگی مردم ایران با فلسطین عزیز، گفت: امروز این نسل طوفان آمده اند تا در کنار مردم و کودکان غزه باشند و فریاد بزنند همواره در کنار ایشان هستیم.

خواهر شهید فهمیده افزود: اگر ما ۸ سال ایستادیم و مقاومت کردیم، به برکت خون شهدا بود و امروز مردم غزه از رشادت‌های دلاوران ما در جنگ تحمیلی الگو گرفته اند و ما همچنان همراه و پشت و پناه همه مظلومان هستیم.

امیر نصیربیگی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در حاشیه این همایش، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز کشور به ویژه دانش‌آموزان شهید استان که در این ایام در کنگره ده هزار شهید استان به مرور دلاوری و رشادت ایشان می پردازیم، بر همراهی همیشگی با ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.

نصیربیگی همراهی نهادهای فرهنگی را موجب عظمت تلاش و اثربخشی هر چه بیشتر آن دانست و به استمرار این روند از سوی خانواده بزرگ فرهنگی شهرداری تبریز اشاره کرد.

مسعود سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز بر همراهی همیشگی مردم تبریز و نسل جوان و دانش‌آموز از فلسطین عزیز و قدس شریف تاکید کرد.

وی از همراهی شهرداری تبریز در برپایی این همایش همپای آموزش‌ و پرورش و بسیج دانش‌آموزی قدردانی نمود و همدلی در جهت تحقق اهداف فرهنگی را بسیار اثربخش دانست.

گفتنی است اجتماع ده هزار نفری نسل طوفان همقدم با گرامیداشت ده هزار شهید گلگون کفن و جاویدنام استان، به همت آموزش و پرورش استان، شهرداری تبریز، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، بسیج دانش‌آموزی استان و نهادهای متولی با حضور وزیر آموزش‌ و پرورش، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، خواهر شهید حسین فهمیده، در میان شور و شوق بی پایان دختران دانش آموز تبریزی برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.