امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3115
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 27 اکتبر 2023 - 13:14 | 112 بازدید | ارسال توسط :

بازدید شهردار از پروژه بهشت ماندگار ترمینال تبریز

  شهردار تبریز از آخرین وضعیت احداث پروژه بهشت ماندگار ترمینال تبریز بازدید کرد. به گزارش  چالش روز به نقل ازامورارتباطات شرکت عمران و توسعه آذربایجان؛ یعقوب هوشیار ، شهردار تبریز به همراه معاونین فنی و عمرانی، شهردار منطقه ۳ و تعدادی از مدیران شهری ازمحل احداث پروژه بهشت ماندگار بازدید نمود. شهردار تبریز در […]

بازدید شهردار از پروژه بهشت ماندگار ترمینال تبریز

 

شهردار تبریز از آخرین وضعیت احداث پروژه بهشت ماندگار ترمینال تبریز بازدید کرد.

به گزارش  چالش روز به نقل ازامورارتباطات شرکت عمران و توسعه آذربایجان؛ یعقوب هوشیار ، شهردار تبریز به همراه معاونین فنی و عمرانی، شهردار منطقه ۳ و تعدادی از مدیران شهری ازمحل احداث پروژه بهشت ماندگار بازدید نمود.

شهردار تبریز در این بازدید که مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان نیز همراهی می کرد، جهت تصمیم گیری در خصوص کلیات طرح بهشت ماندگار و تسریع عملیات عمرانی پروژه و ارائه راهکارهای لازم، طی جلسه ای در محل دفتر مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری حضور یافت.

در این جلسه بعد از توضیحات جمع حاضر و ارائه گزارشی از روند پیشرفت مراحل اجرایی این پروژه توسط مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان ، شهردار تبریز اعلام‌نمود: مهمترین مسئله درپروژه های عمرانی کاهش هزینه ها و تسریع در اجرای دقیق با رعایت استانداردها بوده امیدواریم این پروژه مهم نیز در کمترین زمان ممکن اتمام و به بهره برداری برسد.

گفتنی است پروژه بهشت ماندگار در مساحتی حدود ۱۷ هزار مترمربع و در ۷ طبقه سازه ای با اعتبار ۴۸۰ میلیارد تومان در ضلع شرقی ترمینال تبریز توسط شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح احداث خواهد شد.

این پروژه دارای پارکینگ، مهمانسرا و مجموعه اقامتی، شهربازی، رستوران، سالن ورزشی، واحدهای تجاری، هایپرمارکت، انبارتوشه و پمپ بنزین می باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.