امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3146
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 02 نوامبر 2023 - 19:32 | 107 بازدید | ارسال توسط :

برگزاری مراسم گرامیداشت سومین سالروز درگذشت حاج جعفر اسمعیل ظفر کارآفرین و خیر بنابی

صبح چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ سالروز درگذشت “حاج جعفر اسمعیل ظفر” پدر معنوی فولاد آذربایجان، مراسم گرامیداشت این کارآفرین و خیّر بنابی با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز و جمعی از مدیران مجتمع فولادظفر بناب در مدرسه شادروان حاج جعفر اسماعیل ظفر برگزار شد. […]

برگزاری مراسم گرامیداشت سومین سالروز درگذشت حاج جعفر اسمعیل ظفر کارآفرین و خیر بنابی

صبح چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ سالروز درگذشت “حاج جعفر اسمعیل ظفر” پدر معنوی فولاد آذربایجان، مراسم گرامیداشت این کارآفرین و خیّر بنابی با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز و جمعی از مدیران مجتمع فولادظفر بناب در مدرسه شادروان حاج جعفر اسماعیل ظفر برگزار شد.

▪️این مراسم به همت مدیریت این مدرسه خیرساز که به دست این خیر بنابی کلنگ زنی و با دستان ایشان نیز سال ۱۳۹۸ افتتاح شده بود، با هدف آشنایی دانش آموزان با منش و شخصیت این صنعتگر و خیّر بنابی و با شرکت بیش از ۳۰۰ دانش آموز این مدرسه ترتیب یافته بود.

▪️حجت الاسلام و المسلمین جابری نماینده امام جمعه شهرستان بناب در شورای آموزش و پرورش در این مراسم با اشاره به ویژگی های شخصیتی شادروان حاج جعفر اسمعیل ظفر ایشان را از جمله مردان تلاشگر و باخدا در شهرستان بناب عنوان کرده و از دانش آموزان خواست تا در زمینه مقابله با دشمن و همچنین انجام کارهای نیک بیش از پیش تلاش و کوشش کنند.

▪️در انتهای این برنامه، مراسم گلباران تمثال این خیّر مدرسه ساز و خیّر سلامت و نثار فاتحه توسط دانش آموزان، معلمان و مسئولین حاضر در مدرسه برگزار شد. ▪️گفتنی است به همت مدیریت مجتمع فولاد ظفر بناب نیز در آستانه روز دانش آموز هدایای نوشت افزاری به رسم یادبود و عزیز داشت ۱۳ آبان روز دانش آموز به همه دانش آموزان این مدرسه اهداء شد. روابط عمومی مجتمع فولاد ظفر بناب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.