امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1912
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 16 آوریل 2022 - 13:24 | 485 بازدید | ارسال توسط :

بسته بودن درب ۹۰ درصد مساجد تبریز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی از برگزاری نماز جماعت صبح در ۷۰ مسجد از۷۰۰ مسجد تبریز خبر داد. حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، اظهار داشت: در تبریز یک‌هزار مسجد وجود دارد که حدود ۷۰۰ مسجد آن فعال است و نماز جماعت برگزار می‌کنند. در وعده صبح در سطح تبریز ۷۰ نماز جماعت صبح برگزار […]

بسته بودن درب ۹۰ درصد مساجد تبریز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی از برگزاری نماز جماعت صبح در ۷۰ مسجد از۷۰۰ مسجد تبریز خبر داد.

حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، اظهار داشت: در تبریز یک‌هزار مسجد وجود دارد که حدود ۷۰۰ مسجد آن فعال است و نماز جماعت برگزار می‌کنند. در وعده صبح در سطح تبریز ۷۰ نماز جماعت صبح برگزار می‌شود.

وی افزود: هیچ منعی برای پخش اذان از مساجد تبریز وجود ندارد و تمام مساجد در هر سه وعده باید اذان پخش کنند که این اتفاق هم رخ می‌دهد.

حسینی در پاسخ به این خبر که مردم نام تعدادی از مساجد تبریز را ذکر کردند که اذان پخش نمی‌کنند، گفت: این به معنای پخش نشدن اذان در همه مساجد نیست. برخی از این مساجد به دلیل تغییر امام جماعت یا مسوول پایگاه بسیج و … ممکن است مدتی در اجرای برنامه‌ها دچار اخلال شوند که این قضیه به مرور برطرف می‌شود. اداره کل اوقاف استان در سال‌های گذشته با اختصاص بودجه‌ای، دستگاه پخش اذان برای مساجد تهیه کرده است که به صورت خودکار و برنامه‌ریزی شده اذان را پخش می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: اگر اعتراض و شکایتی نسبت به مساجد تبریز وجود دارد، مردم می‌توانند به دفتر امور مساجد اداره‌کل اوقاف مراجعه کنند که مسوول رسیدگی به امور هیأت امنای مساجد است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.