امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3379
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 07 ژانویه 2024 - 16:26 | 67 بازدید | ارسال توسط :

بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی و انجمن روابط‌عمومی استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی و انجمن روابط‌عمومی استان (نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در آذربایجان شرقی) در راستای توسعه همکاری‌های دوجانبه، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. این تفاهم‌نامه در خصوص ایجاد کارگروه مشترک و بهره‌مندی از پتانسیل موجود طرفین در مورد طرح و پروژه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی مابین بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی به ریاست یوسف زندی […]

بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی و انجمن روابط‌عمومی استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی و انجمن روابط‌عمومی استان (نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در آذربایجان شرقی) در راستای توسعه همکاری‌های دوجانبه، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم‌نامه در خصوص ایجاد کارگروه مشترک و بهره‌مندی از پتانسیل موجود طرفین در مورد طرح و پروژه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی مابین بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی به ریاست یوسف زندی و انجمن روابط‌عمومی استان (نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در آذربایجان شرقی) به ریاست ابراهیم مولائی به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه، دو طرف در راستای اهداف “توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی در زمینه روابط‌عمومی”، “بهره‌مندی از توان نخبگان در حوزه روابط‌عمومی”، “ارتقای سطح دانش و مهارت‌های حرفه‌ای کارشناسان، فعالان و مدیران روابط‌عمومی” و “توسعه و ترویج فرهنگ ارتباطی در جامعه” با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

یوسف زندی، رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی، در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه گفت: «این تفاهم‌نامه زمینه‌های همکاری گسترده‌ای را میان بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی و انجمن روابط‌عمومی استان فراهم می‌کند. همکاری دو طرف می‌تواند به ارتقای توانمندی‌های نخبگان روابط‌عمومی و ارتباطات استان و همچنین معرفی بهتر این توانمندی‌ها به جامعه کمک کند.»

ابراهیم مولائی، رئیس انجمن روابط‌عمومی استان، نیز در این مراسم گفت: «روابط عمومی و ارتباطات از مهمترین عوامل توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای است. همکاری دو طرف می‌تواند منجر به شناسایی و حمایت از نخبگان فعال در این حوزه، برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی، مشارکت در پژوهش‌ها و طرح‌های علمی و همچنین تبیین و معرفی توانمندی‌های نخبگان روابط عمومی و ارتباطات شود.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.