امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3312
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 12 دسامبر 2023 - 0:26 | 83 بازدید | ارسال توسط :

بهره برداری از شبكه برق هوایی مسیر روشنایی معابر سردرود– سهند طی روزهای آتی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: به منظور تامین روشنایی محدوده مسیر سردرود – سهند پروژه اجرای کابل کشی هوایی در حال اجرا است. به گزارش چالش روز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی در خصوص بروز خاموشی های ناخواسته مسیر سردرود- سهند گفت: همکاران شرکت به منظور […]

بهره برداری از شبكه برق هوایی مسیر روشنایی معابر سردرود– سهند طی روزهای آتی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: به منظور تامین روشنایی محدوده مسیر سردرود – سهند پروژه اجرای کابل کشی هوایی در حال اجرا است.
به گزارش چالش روز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی در خصوص بروز خاموشی های ناخواسته مسیر سردرود- سهند گفت: همکاران شرکت به منظور خدمات رسانی به شهروندان به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا معضل و مشکلات روشنایی معابر رفع شود.
وی افزود: متاسفانه در نتیجه سرقت، شبکه زمینی موجود تخریب شده و به حالت غیر قابل استفاده درآمده است با توجه به این مساله به منظور رفع مشکلات پروژه کابل کشی هوایی در حال اجرا است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اضافه کرد: بخشی از پروژه به طول ۴٫۵ کیلومتر توسط امور توسعه و بهسازی شبکه به اتمام رسیده و بخش دیگری از پروژه به طول ۱۲ کیلومتر مربوط به امور خسروشاه بوده که ۶ کیلومتر آن از مسیر رفت به اتمام رسیده و طی روزهای آتی کل پروژه به بهره برداری خواهد رسید.
وی با تاکید بر اینکه چنین مشکلاتی علاوه بر قطعی برق شهروندان خسارت های بسیاری به شبکه توزیع برق وارد می‌کند خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از وقوع چنین مشکلاتی از شهروندان عزیز تقاضا می شود در صورت مشاهده فعالیت های مشکوک حتی با لباس مخصوص شرکت توزیع نیروی برق بر روی شبکه، موضوع را از طریق سامانه فوریت های برق ۱۲۱ استعلام و پیگیری کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.