امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3416
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 21 نوامبر 2023 - 10:59 | 61 بازدید | ارسال توسط :

تجهیز و بهسازی نمازخانه‌های پارک‌ها و فضاهای فرهنگی سطح منطقه ۳

شهردارمنطقه ۳ تبریز بر ضرورت تجهیز و بهسازی نمازخانه‌های پارک‌ها و فضاهای فرهنگی سطح حوزه این منطقه تاکید کرد . به گزارش امورارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز ، علی قاسمی در دیدار با دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری تبریز گفت: شهرداری به عنوان یکی از نهاد عمومی که ارتباط مستقیم با شهروندان دارد، ضروریست با […]

تجهیز و بهسازی نمازخانه‌های پارک‌ها و فضاهای فرهنگی سطح منطقه ۳

شهردارمنطقه ۳ تبریز بر ضرورت تجهیز و بهسازی نمازخانه‌های پارک‌ها و فضاهای فرهنگی سطح حوزه این منطقه تاکید کرد .
به گزارش امورارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز ، علی قاسمی در دیدار با دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری تبریز گفت: شهرداری به عنوان یکی از نهاد عمومی که ارتباط مستقیم با شهروندان دارد، ضروریست با افزایش زیرساخت‌ها و ارائه برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، زمینه تقویت پیوندها و باورهای دینی شهروندان را نیز فراهم آورد که در این راستا تجهیز نمازخانه‌های فرهنگسراها و پارک‌های سطح منطقه ۳ در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این راستا اظهار کرد: نظافت اساسی نمازخانه‌ها، شستشوی فرش و موکت‌ها ، تعویض مهرهای شکسته ، نصب قبله نما وهمچنین اذان گوی هوشمند وتعمیر وضوخانه ها وآبخوری ها از جمله اقداماتی است که در نمازخانه‌های شهرداری منطقه ۳ انجام می شود.
قاسمی افزود: تعامل با مساجد سطح حوزه و همچنین ایجاد محافل قرانی، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ومذهبی وهمچنین اقامه نمازدرحسینیه منطقه از دیگرا اقدامات لازم جهت اشاعه شعایر دینی است.
حجت‌الاسلام اقدم نیز بر ضرورت تقویت پیوندها و باورهای اعتقادی و دینی در میان کارمندان شهرداری تاکید و گفت: متاسفانه عدم مستندسازی و گزارش دهی باعث می شود خدمات شهرداری در این حوزه مورد غفلت واقع شود.
رئیس ستاد اقامه نماز شهرداری تبریز تاکید کرد: تمام مناطق و سازمان ها باید برای جبران این نقیصه سالانه سه جلسه از اقدامات صورت گرفته در واحدهای تابعه خود برگزار و گزارش های خود را برای ثبت و انتشار در اختیار این ستاد قرار دهند.
وی همچنین ضمن تاکید بر اهمیت فوق العاده نماز و اثرات معنوی آن در سعادت دنیوی و اخروی انسانها و ذکر آیات و روایات‌های متعدد در این زمینه خواستار حضور حداکثری کارکنان ادارات و نهادها در نمازهای جماعت شد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.