امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 892
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 18 فوریه 2021 - 13:09 | 1035 بازدید | ارسال توسط :

تشکیل کارگروه مشترک رسانه ای در آذربایجان شرقی

آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بر لزوم کیفی گرایی در عرصه ی رسانه های استان تاکید کرد و گفت: باید شیوه های کارآمدی برای توانمندسازی رسانه ها تعریف کرده و فضای رسانه ای استان احیا شود. به گزارش چالش روز ، سیدقاسم ناظمی در دیدار با اعضای هیات مدیره و بازرسان […]

تشکیل کارگروه مشترک رسانه ای در آذربایجان شرقی

آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بر لزوم کیفی گرایی در عرصه ی رسانه های استان تاکید کرد و گفت: باید شیوه های کارآمدی برای توانمندسازی رسانه ها تعریف کرده و فضای رسانه ای استان احیا شود.

به گزارش چالش روز ، سیدقاسم ناظمی در دیدار با اعضای هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های استان، اظهار کرد: خود را جزو جامعه رسانه ای استان می دانم و همواره بر اثرگذاری این قشر فرهیخته در جریان های مختلف اعتقاد داشته ام.
وی با اشاره به این که وحدت و همدلی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه لازمه تعالی جایگاه فرهنگی استان است، تشریح کرد: اهالی فرهنگ و رسانه باید در کنار یکدیگر باشند.
وی با اشاره به اینکه رسانه پیشانی و معرف یک شهر است، افزود: اهمیت و جایگاه رسانه باید در افکار عمومی و همچنین دستگاه ها به نحوی باشد که توقف انتشار یک روزنامه یا تعطیلی یک سایت خبری هم برای اهالی رسانه و هم سایر اقشار مهم باشد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ناظمی با بیان این که از مشکلات اهالی رسانه به ویژه فعالان حوزه نشر مکتوب آگاهی دارم، گفت: تشکیل کارگروه مشترک رسانه ای برای پیگیری مطالبات و مشکلات فعالان رسانه ای استان در اولویت خواهد بود.
وی تأکید کرد: تشکل های صنفی نقش مهمی در انسجام بخشی به فعالیت های رسانه ای استان دارند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز به عنوان نهاد متولی و در حد توان و در چارچوب قانون، از رسانه ها و تشکل های صنفی در این حوزه حمایت خواهد کرد؛ و هرجا که قانون نیاز به اصلاح داشته باشد اقدام لازم را برای این امر انجام خواهد داد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.