امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 2321
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 17 ژانویه 2023 - 11:12 | 258 بازدید | ارسال توسط :

تغییر ساعات کاری بانکها سردرگمی شهروندان، کلافگی کارمندان

تغییر ساعات کاری بانکها به علت صرفه جویی در مصرف گاز نه تنها این هدف را محقق نکرده بلکه موجب کلافگی و سردرگمی شهروندان و کاهش شدید بهره وری بانکها شده است. به گزارش چالش روز؛ از ساعت ۸ صبح حتی زودتر میتوان انبوهی از شهروندان را مقابل شعب بانکها مشاهده کرد که منتظر بازشدن […]

تغییر ساعات کاری بانکها سردرگمی شهروندان، کلافگی کارمندان

تغییر ساعات کاری بانکها به علت صرفه جویی در مصرف گاز نه تنها این هدف را محقق نکرده بلکه موجب کلافگی و سردرگمی شهروندان و کاهش شدید بهره وری بانکها شده است.
به گزارش چالش روز؛ از ساعت ۸ صبح حتی زودتر میتوان انبوهی از شهروندان را مقابل شعب بانکها مشاهده کرد که منتظر بازشدن بانکها هستند.
از طرفی کارمندان هم داخل شعب حضور دارند ولی به علت منع قانونی تا ساعت ۹ صبح از بازکردن شعبه خوداری میکنند.
این نمایش خنده آور در حالی اجرا میشود که به گفته رئیس یکی از این شعب بانکی نه تنها دمای سیستم گرمایشی کاهش پیدا نمیکند بلکه به علت برودت هوا و باز و بسته شدن مدام در بانک و فضای باز و بزرگ شعب سیستم گرمایشی به ناچار شبانه روزی کار میکند.
جعفری یکی از کارمندان بانک در تبریز به خبرنگار چالش روز میگوید: در این ایام نه تنها ساعت کاریمان کم نشده بلکه گاه تا ساعت۴ عصر مجبور هستیم در شعبه بمانیم و کارهای عقب افتاده را انجام دهیم.
وی ادامه میدهد:چند روز است که خدماتی مانند افتتاح حساب را تعطیل کرده ایم چون عملا تعداد مراجعه بیشتر شده و با کاهش نیروهم مواجه هستیم.
یقینی از مشتریان بانکی هم از وضعیت پیش آمده گله دارد و میگوید: اگر چند دقیقه دیرتر کارم انجام شود حتما چکم برگشت میخورد و رفع سو چک هم پروسه ای دشوارتر است.
وی به معطلی و کلافه گی مردم اشاره کرده ادامه میدهد: دوهفته است که برای افتتاح حساب معطل شده ام اما کسی جوابگو نیست و صبح ها از۸ در خودروی روشن منتظر بازشدن بانک هستم چون اگر منتظر ساعت ۹ باشم حداقل ۲۰ نفر ازمن جلوتر خواهند بود

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.