امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 1035
  پرینتخانه » آخرین اخبار, ایران تاریخ انتشار : 15 مارس 2021 - 9:12 | 1003 بازدید | ارسال توسط :

تمهیدات کشتارگاه تبریز برای شب عید

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز با اعلام این خبر افزود: جهت تامین گوشت مایحتاج شهروندان تبریز و جلوگیری از افزایش قیمت آن در شب عید خوشبختانه کشتارگاه تبریز موفق شد در روز شنبه ۲۳ اسفند با ذبح ۳۰۰ راس گوساله و ۱۰۰۰ راس گوسفند رکورد بزند که در نوع خود کم سابقه است. به […]

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز با اعلام این خبر افزود: جهت تامین گوشت مایحتاج شهروندان تبریز و جلوگیری از افزایش قیمت آن در شب عید خوشبختانه کشتارگاه تبریز موفق شد در روز شنبه ۲۳ اسفند با ذبح ۳۰۰ راس گوساله و ۱۰۰۰ راس گوسفند رکورد بزند که در نوع خود کم سابقه است.

به گزارش چالش روز مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز با اعلام این خبر افزود: جهت تامین گوشت مایحتاج شهروندان تبریز و جلوگیری از افزایش قیمت آن در شب عید خوشبختانه کشتارگاه تبریز موفق شد در روز شنبه ۲۳ اسفند با ذبح ۳۰۰ راس گوساله و ۱۰۰۰ راس گوسفند رکورد بزند که در نوع خود کم سابقه است.

کریم قدرتی اظهار کرد: در روزهای کرونایی و روزهایی که مردم از کمبود مرغ خوراکی رنج می برند کشتارگاه شهرداری تبریز توانست با بالا بردن ظرفیت کشتار خود آمار قابل توجهی را بر جای گذاشته و برای تامین جای خالی مرغ خوراکی قدم خوبی بردارد.

وی تصریح کرد: پرسنل زحمتکش این سازمان از ساعت ۴ صبح با تمام توان توانستند دو خط ذبح گاوی و ذبح گوسفندی را همزمان بکار گرفته و اینکار موجب شد تا این رکورد خوب بدست آید.

قدرتی در خصوص ادامه فعالیت این سازمان برای ارائه گوشت بهداشتی به هم وطنان اذعان داشت: دو واحد بسته بندی دیگر به واحدهای بسته بندی کشتارگاه اضافه شد که این کار ارزشمند در جهت جلب رضایت هم وطنان عزیزمان بوده است.

مدیرعامل کشتارگاه تبریز ادامه داد: با افتتاح واحد بسته بندی در کشتارگاه خوشبختانه استقبال خوبی از گوشت بسته بندی صورت گرفت و مردم نشان دادند که علاقمند خرید و تهیه گوشت بهداشتی و شناسنامه دار هستند.

وی در پایان اضافه کرد: ما عنوان خدمتگذار کوچک مردم عزیزمان از اینکه توانسته ایم با بالا بردن آمار گوشت استحصالی قدمی در تنظیم بازار گوشت برداریم خداوند را شاکریم و امیدواریم بتوانیم به همراه همکاران خدوم در این مجموعه بتوانیم خدمات ارزشمند دیگری را به شهروندان ارائه نماییم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.