امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2783
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 03 سپتامبر 2023 - 16:40 | 129 بازدید | ارسال توسط :

توجه به رویکرد «امید و ایمان» در سلسله نشست های رسانه ای “به سوی قله”

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به توجه ویژه به رویکرد «امید و ایمان» در سلسله نشست های رسانه ای «به سوی قله» تاکید کرد. “سیدمحمدحسین بلاغی” در آخرین جلسه از سلسله نشست های رسانه ای ” به سوی قله” اظهار داشت: رسانه های استان با ایثار و تلاش خود، همواره همراه نظام جمهوری […]

توجه به رویکرد «امید و ایمان» در سلسله نشست های رسانه ای “به سوی قله”

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به توجه ویژه به رویکرد «امید و ایمان» در سلسله نشست های رسانه ای «به سوی قله» تاکید کرد.

“سیدمحمدحسین بلاغی” در آخرین جلسه از سلسله نشست های رسانه ای ” به سوی قله” اظهار داشت: رسانه های استان با ایثار و تلاش خود، همواره همراه نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و ایفاگر نقش خود هستند.

وی، این سلسله نشست های رسانه ای را تریبونی برای ارائه اخبار و آمار صحیح و با نظام متقن عنوان کرده و گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از سوی مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی و خبرنگاران استان از این نشست ها شد.

بلاغی، نگاه توام با امید و ایمان را در هفته دولت، مهم دانست و گفت: تلاش شد تا اخبار این سلسله نشست ها نیز به این دو جهت، سوق یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی افزود: این سلسله نشست ها ادامه دار بوده و در مقاطعی، با حضور مسئولان حوزه های مختلف استان و اصحاب رسانه اجرایی خواهد شد.

گفتنی است سلسله نشست های رسانه ای «به سوی قله» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از روز شنبه چهارم شهریور آغاز شده و طی آن، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست و رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی تا روز پنج شنبه، ۹ شهریور ماه پاسخگوی اصحاب رسانه بودند.

۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۳:۰۸

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.