امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 862
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 08 فوریه 2021 - 8:58 | 1096 بازدید | ارسال توسط :

توسعه فعالیت کاریابی آرمان ماندگار در ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس

مدیر کاریابی بین الملل آرمان ماندگار گفت: با تلاش همکاران توانسته‌ایم در منطقه آزاد ارس نیز فعالیت‌هایمان را در خصوص اعزام نیروی کار به کشورهای آسیا، ترکیه، نخجوان و آذربایجان گسترش دهیم و در آینده نه چندان دور در کشور ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس دفاترمان تاسیس خواهد شد. نیما باقری فرح بخش در […]

توسعه فعالیت کاریابی آرمان ماندگار در ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس

مدیر کاریابی بین الملل آرمان ماندگار گفت: با تلاش همکاران توانسته‌ایم در منطقه آزاد ارس نیز فعالیت‌هایمان را در خصوص اعزام نیروی کار به کشورهای آسیا، ترکیه، نخجوان و آذربایجان گسترش دهیم و در آینده نه چندان دور در کشور ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس دفاترمان تاسیس خواهد شد.

نیما باقری فرح بخش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت آرمان ماندگار به عنوان تنها دفتر هدایت و حمایت از نیروی کار ایرانی در کشور دانمارک در كل كشور با مجوز وزارت کار و تاییدیه وزارت امور خارجه به عنوان تنها دفتر قانونی مشاوره شغلی و کاریابی بین الملل در کشورهای اسکاندیناوی ( دانمارک، نروژ، سوئد و فنلاند) فعالیت کرده و با در اختیار داشتن همکاران و وکلای مجرب در آن کشور و با چندین سال سابقه کار درخشان توانسته است صدها پرونده موفق از اقشار و صنوف مختلف جامعه کشور با سطح تحصیلات مختلف را به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: این شرکت به عنوان تنها نمایندگی هدایت نیروی کار متخصص به کشور دانمارک، تمامی اقدامات صفر تا صد اعم از آماده سازی و ترجمه مدارک، پیگیری و ارسال مرسولات، تهیه ویزا و … را انجام داده و در کشور مقصد نیز پاسخگوی تمامی مشکلات و مراحل کارجو است.

وی با بیان این‌که قسمت عمده‌ای از نیروهای کار متخصص در حوزه سلامت و فنی از طریق شرکت آرمان ماندگار به کشورهای اسکاندیناوی و اروپا اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: تمامی متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کاریابی آرمان ماندگار مشاوره‌های لازم را دریافت کرده و از طریق قانونی و با مجوز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد کشورهای اروپایی شده و ضمن ادامه تحصیلات تخصصی خود حقوق نیز دریافت کنند.

فرح بخش با بیان این‌که نمایندگان ما در کشورهای هدف تمامی کارجویان اعزام شده را از لحظه ورود ساپورت کرده و به مشکلات حقوقی آن‌ها نیز رسیدگی می‌کنند، گفت: همچنین یک تیم بسیار قدرتمند در کشور‌های هدف داریم که حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم را از کارجویان از لحاظ اسکان، حساب بانکی و کارهای اقامتی و کاریابی را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به تعداد شعبه‌های موسسه در داخل و خارج از کشور، اظهار کرد: این موسسه در کشورهای دانمارک و استانبول و در داخل کشور نیز در شهرهای کیش، تبریز، تهران، شیراز و منطقه آزاد ارس شعبه دارد.

به گفته وی، موسسه آرمان ماندگار علاوه بر مجوزهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وزرات علوم، تحقیقات و فناوری نیز در زمینه اعزام دانشجو به کشورهای اسکاندیناوی مجوزهای لازم را دریافت کرده است؛ به طوری‌که اين مركز مهندسان و نیروی کار ماهر و نیمه ماهر، پزشکان، دندانپزشکان، پرستاران و فعالان رشته‌های فنی را از طریق قانونی و با مجوز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پشتیبانی وزارت امور‌خارجه وارد کشورهای اروپایی می‌کند.

مدیرعامل موسسه کاریابی بین المللی آرمان ماندگار با اشاره به فرایند اعزام، تصریح کرد: افرادی که جهت اعزام نیروی کار به موسسه ما مراجعه می‌کنند باسواد بوده ولی متاسفانه به جامعه کار ایرانی به دلایلی جذب نشده‌اند؛ از این رو بر حسب سابقه کار مدارک تحصیلی را شناسایی کرده و در کشورهای مقصد که عمدتا شامل کشورهای ( فنلاند، اتریش، المان، دانمارک، سوئد، نروژ، کانادا، بلژیک و استرالیا) مدارک تحصیلی را ارزشیابی می‌کنیم؛ در صورتی‌که شخص حائز شرایط باشد با کارفرماهایشان در کشورهای هدف هماهنگی‌های لازم را انجام داده و سپس قردداد منعقد می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به شرایط پذیرش و اعزام نیروی کار به کشورهای اسکاندیناوی، افزود: مهمترین پارامتر در اعزام نیروی کار جدید سن بوده و سپس مدرک تحصیلی، تسلط به زبان انگلیسی، سابقه کاری و… نیز ملاک قرار می‌گیرد.

فرح بخش گفت: امکان همراهی و ملحق شدن همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال در بدو ورود وجود داشته و در صورت تمایل همسر کارجو جهت درخواست و اخذ ویزای کار مجزا را طبق قوانین وزرات کار ، تعاون و رفاه اجتماعی در سه مرحله مطابق نحوه پرداخت کارجو به کاریابی بین المللی آرمان ماندگار پرداخت خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های رایگان آموزش زبان برای متقاضیان گفت: متقاضیانی که دارای مدرک زبان نیستند در صورت تمایل می‌توانند ثبت نام کرده و در حین انجام فرآیند کار، خود را به سطح مورد نیاز برسانند تا راحت تر وارد جامعه در کشورهای هدف شوند.

فرح بخش با بیان این‌که هزینه‌های اعزامی از طرف وزارت کار تعیین شده و هیچ گونه دخل و تصرفی در این زمینه نداریم، گفت: حق الزحمه کاریابی به اندازه یک ماه حقوق کارجو در کشور مقصد می باشد. در صورت عدم دریافت اقامت کاری به هر دلیلی، تمامی مبالغ اخذ شده عودت داده خواهد شد و حتی موسسه کاریابی و بین المللی آرمان ماندگار نیز ریالی از این بابت سود نمی‌برد؛ این درحالیست که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجوز دریافت سود را می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا رایزنی‌های لازم با سازمان سنجش انجام شده تا آزمون زبان‌های کشورهای اسکاندیناوی را جذب ایران کنیم که خوشبختانه تا حدودی در این زمینه موفق شدیم؛ چراکه این اقدام بسیار موثر بوده و کارجویان از بدو ورود به راحتی می‌توانند وارد بازار کار شوند.

براساس این گزارش؛ علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به آدرس تبریز، مرکز تجاری اطلس، طبقه ۹، واحد۱۲ مراجعه کرده و یا با شماره ۰۴۱۳۳۲۴۹۱۹۳ تماس بگیرند.

همچنین آدرس دفاتر تهران نیز، اول نیاوران، سه راهی اقدسیه مجتمع اطلس مال طبقه A2 واحد ۰۴ و دفتر شیراز نیز مستقر در خیابان قصرالدشت نبش کوچه پنجاه ساختمان آریان هفت، طبقه پنجم.

گفتنی است؛ متقاضیان جهت اطلاعات بیشتر نیز می توانند به صفحه اینستاگرام موسسه به آدرس @armane_mandegar مراجعه نمایند.

موسسه آرمان ماندگار طی سال‌های ۹۴ تا ۹۷ به عنوان کارآفرین پیشرو اجتماعی در بخش خدمات انتخاب شده و در سال ۹۸ نیز به عنوان واحد نمونه خدمات در استان انتخاب شده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.