امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3538
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 15 فوریه 2024 - 0:19 | 61 بازدید | ارسال توسط :

حزب وحدت و همکاری ملی لیست انتخاباتی ارائه می کند

دبیر حزب وحدت و همکاری ملی در آذربایجان شرقی از ارائه لیستی واحد ازکاندیداهای جریان های مختلف طی روزهای آتی خبر داد. اسماعیل عبادی امروز در نشست خبری با اشاره به فعالیت ۳۵ ساله این حزب در آذربایجان شرقی تاکید کرد: این حزب توانسته است در انتخابات سالهای گذشته نقش موثری در جلب مشارکت عمومی […]

حزب وحدت و همکاری ملی لیست انتخاباتی ارائه می کند

دبیر حزب وحدت و همکاری ملی در آذربایجان شرقی از ارائه لیستی واحد ازکاندیداهای جریان های مختلف طی روزهای آتی خبر داد.
اسماعیل عبادی امروز در نشست خبری با اشاره به فعالیت ۳۵ ساله این حزب در آذربایجان شرقی تاکید کرد: این حزب توانسته است در انتخابات سالهای گذشته نقش موثری در جلب مشارکت عمومی برای انتخابات و ارائه لیست واحد برای مجلس ایفا کند و در انتخابات پیش روی مجلس نیز معتقدیم نمایندگان فعلی تبریز نتوانسته اند عملکرد قابل دفاعی در مجلس داشته باشند و به دنبال معرفی افرادی ارزشی و متخصص به مردم هستیم.
وی خاطر نشان کرد: متاسفانه شاهد برخی رفتارهای غیر اخلاقی در جریان انتخابات هستیم وجریانهایی تلاش دارند تا با ارائه لیست هایی در مراکزی مشخص مانند زندانها و پادگانها رای های را به دست آورند که نسبت به این تشکلهای به ظاهر ارزشی نسبت به این اقدامات خلاف قانون هشدار می دهیم.
وی تشکل گرایی و محوریت احزاب در جامعه را تنها راه رهایی از سوء استفاده های سیاسی دانست و تاکید کرد: ما راهی جز انتخابات نداریم چرا که نظام ما یک نظام انتخاب محور است و رسانه ها می توانند با جهت دهی به جامعه تشکل گرایی را توسعه دهند.
عبادی با بیان اینکه حزب وحدت و همکاری ملی در استان به صورت مستقل لیست ارائه خواهد کرد گفت: با تمام احترامی که برای دوستان هم حزبی در مرکز قائل هستیم اما اجازه دخالت و دیکته اسامی از تهران را نخواهیم داد چرا که در این صورت شاهد ظهور برخی افراد مانند دوره های قبل خواهیم بود که هیچ شناختی از تبریز و مشکلات آن ندارند.
وی با بیان اینکه اسامی لیست واحد درروزهای آتی منتشر خواهد شد، گفت: در مورد ۱۲ نفر به جمع بندی رسیده ایم که از میان این افراد ۶ نفر که از هر دو تشکل اصولگرا و اصلاح طلب هستند معرفی خواهند شد واحتمالا از نمایندگان فعلی نیز در لیست حضور داشته باشند.
دبیر حزب وحدت و همکاری ملی در آذربایجان شرقی با بیان اینکه این حزب در طی چند سال اخیر پایگاه اجتماعی منسجم را طرح ریزی کرده است گفت: سه همایش بزرگ در تبریز خواهیم داشت و حداقل ۱۰ هزار نفر در این همایشها حضور خواهند داشت و این حزب قطعا آرای بالایی می تواند در سبد کاندیداها وارد کند.

نام خبرنگار: سید مرتضی احمدپور

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.