امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2841
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 20 سپتامبر 2023 - 20:56 | 126 بازدید | ارسال توسط :

رده سوم روابط عمومی های برتر صنعت گاز کشور به آذربایجان شرقی اختصاص یافت

روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در سطح صنعت گاز کشور رتبه سوم را کسب و شایسته تقدیر از سوی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملّی گاز ایران شد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در متن تقدیر چگنی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملّی گاز ایران خطاب به وحید رضازاده، […]

رده سوم روابط عمومی های برتر صنعت گاز کشور به آذربایجان شرقی اختصاص یافت

روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در سطح صنعت گاز کشور رتبه سوم را کسب و شایسته تقدیر از سوی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملّی گاز ایران شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در متن تقدیر چگنی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملّی گاز ایران خطاب به وحید رضازاده، رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی چنین آمده است:

امروز بر کسی پوشیده نیست روابط عمومی ماهیتی ارتباط محور داشته و ابعاد انسانی سروکار دارد و توجه به مکارم اخلاق و ارزش ها و روابط انسانی و همچنین تعهد عمیق به افکار عمومی و ایجاد زمینه های مناسب به منظور اعتلاء و بالندگی جامعه، آن را به یکی از ارکان مهم سازمان و جامعه مبدل نموده است.

 

در این بین در سالی که به عنوان مهار تورم ، رشد تولید نامگذاری شده است، تلاش های ارزنده شما به عنوان کارگراز و متولی روابط عمومی که با اطلاع رسانی مدبرانه، دلسوزانه و به هنگام نقشی راهبردی در فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی به ویژه در ایام سرد سال برای کمک به مدیریت موثر ناترازی و عبور موفق از شرایط بحرانی ایفا نموده اید و در کنار آن تلاش های مجدانه تان که موجب روشنگری و امیدآفرینی در میان آحاد مردم در اقصی نقاط میهن عزیزمان ایران اسلامی شده است، بسیار برجسته و شایسته قدردانی است.

 

بدین وسیله کسب رتبه سوم در بخش شرکت های گاز استانی (گروه الف) به جنابعالی و مدیران و همکاران پر تلاش آن مجموعه معظم تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را از خداوند متعال برای شما خواستارم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.