امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2682
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 07 آگوست 2023 - 16:22 | 151 بازدید | ارسال توسط :

رسانه ها در فرهنگ سازی بازپرداخت وامها همکاری کنند

مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه عدم پرداخت اقساط موجب مشکل در پرداخت وام به مردم است گفت:  معوقات این بانک در استان  ۸۰۰ میلیارد تومان است که  ۴۵۰ میلیارد تومان از این موقعات مربوط به زلزله ورزقان است. مهدی جمالوندی، مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان‌شرقی در نشست خبری  با اشاره به اهمیت […]

رسانه ها در فرهنگ سازی بازپرداخت وامها همکاری کنند

مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه عدم پرداخت اقساط موجب مشکل در پرداخت وام به مردم است گفت:  معوقات این بانک در استان  ۸۰۰ میلیارد تومان است که  ۴۵۰ میلیارد تومان از این موقعات مربوط به زلزله ورزقان است.

مهدی جمالوندی، مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان‌شرقی در نشست خبری  با اشاره به اهمیت رسانه ها در جامعه تاکید کرد: رسانه ها در فرهنگ سازی بازپرداخت وامها همکاری کنند.

وی به  افزایش ۲ برابری سقف تسهیلات خرید مسکن اشاره کرد و اظهار داشت:  با هدف اثربخشی بیشتر  تسهیلات مسکن و تسهیل شرایط خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه سقف تسهیلات بانک مسکن از محل اوراق ممتاز افزایش یافته است.

وی افزود: برای مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت مبلغ تسهیلات خرید مسکن به صورت انفرادی (املاک حداکثر تا ۲۵ سال) ۳۲۰ میلیون تومان و برای سایر مناطق ۲۴۰ میلیون تومان است.

جمالوندی خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات جعاله تعمیر واحدهای مسکونی از محل اوراق ممتاز در تمامی مناطق کشور ۱۶۰ میلیون تومان است که در آن شرط قدمت ساخت وجود ندارد اما برای تسهیلات خرید مسکن پرداخت این تسهیلات برای املاک حداکثر ۳۰ سال ساخت امکان پذیر می‌باشد.

مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۵۷ هزار میلیارد تومان برای ۱۶ هزار و ۴۲ در طرح نهضت ملی مسکن تامین مالی شده است، یادآور شد: با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها این مبلغ پرداخت می‌شود تا در بخش مسکن مثمر ثمر باشیم.

جمالوندی در خصوص پرداخت تسهیلات بافت فرسوده هم توضیح داد: تسهیلات بافت فرسوده جزء تبصره ۱۸ است که ۱۵۰ میلیون تومان را دولت تامین می‌کند و بخشی را هم بانک پرداخت می‌کند که برای ۱۵۲۴ واحد بافت فرسوده تسهیلات پرداخت کرده‌ایم.

وی همچنین تصریح کرد: بانک مسکن در آذربایجان‌شرقی ۲٫۵ برابر منابع خود تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان‌شرقی معوقات این بانک در استان  ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۴۵۰ میلیارد تومان از این موقعات مربوط به زلزله ورزقان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.