امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3461
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 06 فوریه 2024 - 15:21 | 64 بازدید | ارسال توسط :

رونمایی از پوستر مسابقه عکاسی فرتور

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان آ.ش آئین رونمایی از پوستر و تشریح جزییات و اهداف مسابقه عکاسی فرتور در خانه تاریخی حیدرزاده با حضور دکتر کمال الدین شاهرخ ( رئیس انجمن عکاسان سازمان بسیج هنرمندان کل کشور ) ، دکتر امیرعلی جوادیان و اساتید پیشکسوت عکاس برگزار شد. در ابتدای این نشست […]

رونمایی از پوستر مسابقه عکاسی فرتور

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان آ.ش آئین رونمایی از پوستر و تشریح جزییات و اهداف مسابقه عکاسی فرتور در خانه تاریخی حیدرزاده با حضور دکتر کمال الدین شاهرخ ( رئیس انجمن عکاسان سازمان بسیج هنرمندان کل کشور ) ، دکتر امیرعلی جوادیان و اساتید پیشکسوت عکاس برگزار شد.
در ابتدای این نشست فرهاد کنعان پور دبیر مسابقه به شرح جزئیات فراخوان پرداخته و بیان کرد : انجمن عکاسان سازمان بسیج هنرمندان استان آ.ش با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، اداره کل میراث فر هنگی و گرشگری استان و سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و با همراهی و مشارکت هنرمندان و علاقمندان رشته عکاسی ، مسابقه عکاسی با عنوان فرتور را در دو بخش ویژه و آزاد برگزار می کند.
وی ادامه داد : دهه فجر فرصت مناسبی است جهت نشان دادن آئین ها و جشن های انقلاب اسلامی و از این ظرفیت می توان در راستای معرفی عکاسان و هنر انقلاب اسلامی استفاده کرد
کنعان پور تصریح کرد هر موضوعی که در قالب هنر به مردم معرفی شود تاثیر گذاری چندین برابری در افکار عمومی خواهد داشت و هر جا هنر با مسائل جامعه گره بخورد در حل مسئله کمک می کند و به نظر می رسد یکی از از حوزه های جدید حکمرانی مردم در عرصه هنر اینجاست یعنی عکاسان عزیز .امیدوارم بتوانیم با ابزار هنر موضوعات مهم کشور را هم طرح کنیم و هم راه حل آن را پیدا کنیم.
رئیس انجمن عکاسان استان آ.ش در خصوص اهداف برگزاری این مسابقه اظهار کرد : ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت هنری، تلاش برای معرفی ارزش ها و آرمان های ایران اسلامی، ارتقاء ارتباط میان هنرمندان عکاس ، استعدادیابی از میان نوجوانان، جوانان و تقویت گفتمان اجتماعی با هدف تبیین شاخصه های هنرانقلاب از اهداف کلی این مسابقه است.
دبیر مسابقه در خصوص موضوع بخش های مسابقه خاطرنشان کرد : موضوع بخش ویژه شامل راهپیمایی ۲۲ بهمن ، آذین بندی و چراغانی محلات ، مساجد ، مدارس و دانشگاه ها به مناسبت دهه فجر ، کودکان و نوجوانان انقلابی ، خانواده در قاب انقلاب ، پیام جوانان ایرانی به مردم غزه ، شهدا و انقلاب اسلامی و موضوع بخش آزاد شامل مستند اجتماعی و پرتره می باشد
وی در خصوص شرایط شرکت در مسابقه گفت : رعایت اصول اولیه عکاسی ، به روز بودن موضوع ، فضای واقع گرایانه ، اجتماعی و ارائه مسیر در آثاراز معیارهای اصلی داوری خواهد بود و عکاسان عزیز می توانند حداکثر ۳ اثر با فرمت jpg به همراه مشخصات کامل خود ( نام و نام خانوادگی ، شماره تماس و تعیین بخش مسابقه ) در سایز متناسب ۷۰×۵۰ ارسال نمایند.
رئیس انجمن عکاسان تاکید کرد هر گونه لوگو ، امضاء و نوشته در عکس ممنوع می باشد و اصلاح و ویرایش عکس در صورتی که به سندیت آن خدشه ای وارد نکند مجاز می باشد.
کنعان پور اظهار داشت : مهلت ارسال آثار ۳۰ بهمن و نحوه ارسال آن تنها از طریق پیام رسان های ایتا ، روبیکا و تلگرام بصورت فایل به آیدی : anjoman_photo_az می باشد.
وی با اشاره باینکه به برگزیدگان مسابقه در هر بخش جوایز نفیس به همراه تندیس و لوح تقدیر اهدا و آثار راه یافته به مسابقه در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت و به هنرمندان ان آثار گواهی رسمی شرکت در مسابقه اعطا خواهد شد.
راه های ارتباط با دبیر مسابقه : ۰۴۱۳۴۷۹۱۰۴۶ – ۰۹۱۴۱۱۸۱۳۱۰ – instagram: anjoman_photo_az

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.