امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2268
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 31 دسامبر 2022 - 22:03 | 279 بازدید | ارسال توسط :

قطع جریان گاز بیش از ۱۰۰ مشترک پرمصرف استان آذربایجان شرقی در هفته گذشته

در جریان پایش مصارف گاز ادارات و سازمان های دولتی، جریان گاز ۱۰۰ مشترک شامل گرماتاب ها و سایر مصرف کنندگان پرمصرف قطع شده است. به گزارش چالش روز، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: این شرکت با پایش مصارف گاز ۳ هزار و ۷۰۶ سازمان های دولتی و ادارات، ۱۵۸ […]

قطع جریان گاز بیش از ۱۰۰ مشترک پرمصرف استان آذربایجان شرقی در هفته گذشته

در جریان پایش مصارف گاز ادارات و سازمان های دولتی، جریان گاز ۱۰۰ مشترک شامل گرماتاب ها و سایر مصرف کنندگان پرمصرف قطع شده است.

به گزارش چالش روز، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: این شرکت با پایش مصارف گاز ۳ هزار و ۷۰۶ سازمان های دولتی و ادارات، ۱۵۸ اخطار قطع صادر کرده است.

نادر کمالی با اشاره به اینکه گاز طبیعی مهم ترین انرژی مصرفی بخش های خانگی می باشد، اظهار داشت: در زمستان سرد سال، افت فشار و یا احتمال قطعی جریان گاز طبیعی با لحاظ موقعیت سرد و کوهستانی استان امری بحرانی بوده و این شرکت برای حفظ پایداری در حوزه مصارف خانگی تمام توان و ظرفیت خود را به کار بسته و با مشترکین پرمصرف برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: گاز سرمایه ملّی است که متأسفانه مصرف درست از این نعمت الهی در جامعه فرهنگ سازی نشده و در نظر داشتن این نکته بسیار حائز اهمیّت است که منابع گاز همیشگی نیستند و تداوم چنین روند مصرفی بدون شک نسل آینده کشور را با مشکل مواجه خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: رعایت دمای رفاه (۱۸ درجه)، بکارگیری لباس های ضخیم در خانه، تناسب شعله اجاق گاز و ظرف کوچکترین نکاتی است که رعایت آن بزرگترین تأثیر را در مدیریت مصرف گاز طبیعی به ارمغان خواهد داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.