امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 2410
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 19 فوریه 2023 - 13:21 | 230 بازدید | ارسال توسط :

مدیرجدید بازرسی سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز معارفه شد

  طی حکمی از سوی داود باغی سرپرست اداره کل بازرسی شهرداری تبریز آقای امیر حسین عظیمی به عنوان مدیر جدید بازرسی سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز معرفی شد. مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز در این آیین گفت: حضور سیستم بازرسی در یک سازمان موجب پویایی و کارایی مضائف شده و بهره وری را افزایش […]

مدیرجدید بازرسی سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز معارفه شد
 
طی حکمی از سوی داود باغی سرپرست اداره کل بازرسی شهرداری تبریز آقای امیر حسین عظیمی به عنوان مدیر جدید بازرسی سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز معرفی شد.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز در این آیین گفت: حضور سیستم بازرسی در یک سازمان موجب پویایی و کارایی مضائف شده و بهره وری را افزایش می دهد.
کریم قدرتی افزود: در واقع بازرسی چشم بینای سازمان  است تا درست‌ترین کار به درست‌ترین شکل ممکن انجام گیرد.
وی با اظهار امیدواری از معارفه مدیر جدید بازرسی در سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز که از نیروهای باسابقه سازمان محسوب می شود یک گام دیگر در شفافیت و عمکرد بهتر در این سازمان خدماتی برداشته گردد.
مدیر کل بازرسی در این جلسه، ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و کارکنان سازمان در حوزه خدمات کشتارگاه از جمله ، تامین گوشت و فرا آورده های خوراکی مطمئن برای شهروندان، بر رعایت استاندارهای کامل بهداشتی در ارائه محصولات و تسهیل ارائه خدمات برای شهروندان تاکید کرد .
باغی افزود: دستگاههای نظارتی با هدف بهبود کیفیت و کمیت ارائه خدمات و با نظارت عالی ،  ارزیابی و کنترل عملکرد سیستم های سازمانی ، نقش تاثیر گذاری در پیشگیری از مشکلات، ارتقاء سلامت اداری و تحقق اهداف سازمانی ، تسهیل گری ایفا می نمایند.
این گزارش می افزاید: در ادامه این جلسه قدرتی مدیر عامل سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز، گزارش از روند اجرای امورات سازمان ارائه و بر نقش تاثیرگذار دستگاههای نظارتی بر عملکرد بهتر و استاندارد سیستم های سازمانی تاکید نمود .
در این جلسه که با حضور قدرتی مدیر عامل سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز و جمعی از معاونین و مدیران سازمان و روسای ادارات، اداره کل بازرسی برگزار شد از زحمات آقای پورحسن در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر و آقای امیر حسین عظیمی به عنوان مدیرجدید بازرسی سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز معرفی گردید

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.