امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2378
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 19 فوریه 2023 - 12:14 | 200 بازدید | ارسال توسط :

مس سونگون برای پنجمین بار قهرمان لیگ‌برتر فوتسال ش

آذربایجان شرقی مس‌سونگون ورزقان با کسب پنجمین عنوان قهرمانی در لیگ‌برتر فوتسال، چند رکورد را جابه‌جا کرده و چند عنوان را به خود اختصاص داد. بتیم فوتسال مس‌سونگون ورزقان با پیروزی در هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ‌برتر، قهرمانی خود را مسجعل کرد و در هفته پایانی این مسابقات با از پیش‌رو برداشتن سن‌ایچ ساوه با […]

مس سونگون  برای پنجمین بار قهرمان  لیگ‌برتر فوتسال ش

آذربایجان شرقی مس‌سونگون ورزقان با کسب پنجمین عنوان قهرمانی در لیگ‌برتر فوتسال، چند رکورد را جابه‌جا کرده و چند عنوان را به خود اختصاص داد.

مس‌سونگون با پنجمین قهرمانی چه‌رکورد هایی را جابه‌جا کرد؟

بتیم فوتسال مس‌سونگون ورزقان با پیروزی در هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ‌برتر، قهرمانی خود را مسجعل کرد و در هفته پایانی این مسابقات با از پیش‌رو برداشتن سن‌ایچ ساوه با برتری چهار بر یک توانست ۶۹ امتیازی شود تا بیشترین امتیاز ثبت شده توسط یک تیم را در طول ادوار مختلف برگزاری این رقابت‌ها رقم بزند.

مسی‌ها علاوه بر آن با به‌ثمر رساندن ۱۱۹ گل در ۲۶ مسابقه، بهترین خط حمله این فصل از رقابت‌ها را به نام خود ثبت کردند، خط حمله‌ای که مهدی جاوید در راس آن قرار داشت و با ۳۷ گل توانست عنوان آقای گلی لیگ‌برتر فوتسال را از آن خود کند.

لاله‌های نارنجی آذربایجان، همچنین تنها تیم این فصل از رقابت‌ها بودند که مساوی را تجربه نکرده و با دریافت ۵۸ گل، بعد از کراپ الوند و گیتی پسند اصفهان، سومین خط دفاع برتر لیگ محسوب می‌شوند.

همچنین، مسی‌ها با کسب ۲۳ برد و قبول ۳ شکست، بیشترین تعداد پیروزی و کمترین تعداد شکست را تجربه کردند و با تفاضل گل ۶۱، بیشترین تفاضل را در بین تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها از خود به‌جای گذاشتند.

مس‌سونگون با کسب این قهرمانی، برای پنجمین‌بار جام قهرمانی را بالای سر برد تا لقب پرافتخار ترین تیم فوتسال کشور را مال خود کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.