امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2009
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 08 نوامبر 2022 - 19:11 | 355 بازدید | ارسال توسط :

مصائب بی پایان شهر جدید سهند

مسئولان استانی و محلی سهند و اسکو بر مشکلات متعدد ساکنان این شهر پر جمعیت اذعانی دوباره کردند موحد نیامدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی در مراسم معارفه شهردار جدید شهر سهند یکی از مشکلات این شهر جدید را کمبود ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری عنوان کرد و افزود: با […]

مصائب بی پایان شهر جدید سهند

مسئولان استانی و محلی سهند و اسکو بر مشکلات متعدد ساکنان این شهر پر جمعیت اذعانی دوباره کردند

موحد نیامدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی در مراسم معارفه شهردار جدید شهر سهند یکی از مشکلات این شهر جدید را کمبود ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری عنوان کرد و افزود: با توجه به رشد روز افزون جمعیت شهر سهند لازم است شهرداری این شهر نسبت به پیگیری و تامین اتوبوس های بین شهری اقدام کند و در این راستا دولت نیز اتوبوس های یارانه دار در اختیار شهرداری ها قرار می دهد .
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به تخصیص ۱۰ هزار تن قیر رایگان به شهرداری ها و دهیاری های استان گفت: از این میزان قیر رایگان ۵۰۰ تن به شهر جدید تخصیص یافته است که می تواند در زیبا سازی و بهبود خدمات شهری این شهر مفید واقع شود .
وی ضرورت هوشمندسازی شهرها را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در راستای افزایش رضایتمنمدی شهروندان و ارتقاء خدمات شهری لازم است خدمات شهرداری از حالت سنتی خارج و به صورت هوشمند به مردم ارائه شود .
فرماندار شهرستان اسکو هم نبود ناوگان حمل و نقل شهری را از دغدغه های اصلی این شهر بیان کرد و افزود : با توجه به نیاز روز افزون این شهر به خدمات حمل و نقل شهری لازم است در کنار تامین سایر زیرساخت های شهری، حمل و نقل درون و برون شهری تقویت و اتوبوس هایی نیز برای انتقال مردم به مرکز استان در نظر گرفته شود .
حسین فیروزی کمبود آب خام برای آبیاری فضای سبز را از دیگر مشکلات پیش روی این شهر دانست و گفت : در راستای تامین آب مورد نیاز فضای سبز مقرر شده است برای بازچرخانی فاضلاب این شهر به میزان ۷۰ لیتر در ثانیه اقدام شود و در فضای سبز این شهر مورد استفاده قرار گیرد .
وی همچنین بر ضرورت ایجاد بازارچه های عرضه مستقیم در این شهر تاکید کرد و گفت: با توجه به قیمت بالای اجاره و املاک ، اجناس با قیمت بالا و گران در اختیار شهروندان قرار می گیرد که این امر موجب نارضایتی شده و لازم است بازارچه های عرضه مستقیم در نقاط مختلف شهر دایر شود .
در این مراسم حسین عباسزاده به عنوان شهردار جدید سهند معرفی شد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.