امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1879
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 09 مارس 2022 - 12:40 | 539 بازدید | ارسال توسط :

نظارت جدي بر عرضه ميوه با کيفيت و قيمت مناسب به مردم

استاندار آذربایجان شرقی مدعی شد: کمبودی از نظر میوه در استان نداریم و نیاز شب عید مردم به اندازه کافی خریداری و در انبارها ذخیره شده است. عابدین خرم در بازدید از روند تأمین و توزیع میوه شب عید بر لزوم نظارت جدی بر عرضه میوه با کیفیت و قیمت مناسب به مردم تاکید کرد. […]

نظارت جدي بر عرضه ميوه با کيفيت و قيمت مناسب به مردم

استاندار آذربایجان شرقی مدعی شد: کمبودی از نظر میوه در استان نداریم و نیاز شب عید مردم به اندازه کافی خریداری و در انبارها ذخیره شده است.

عابدین خرم در بازدید از روند تأمین و توزیع میوه شب عید بر لزوم نظارت جدی بر عرضه میوه با کیفیت و قیمت مناسب به مردم تاکید کرد.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین بحث در تأمین میوه شب عید، کیفیت و قیمت آن است که گروه‌های بازرسی باید به طور دقیق نظارت کنند تا میوه با قیمت مصوب و کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

خرّم اظهار داشت: کار آماده‌سازی و سورتینگ میوه در انبارها از امروز انجام می‌شود و میوه شب عید از روز جمعه به تدریج وارد میادین توزیع شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی به منظور بررسی وضعیت تأمین و توزیع میوه شب عید، به همراه مسئولان دستگاه‌های مربوطه، از دو انبار میوه در تبریز بازدید و دستورهای لازم را برای عرضه میوه با کیفیت و قیمت مناسب به مردم صادر کرد.

وی در این بازدید با توضیحات مسئولان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در جریان روند تأمین و توزیع میوه شب عید قرار گرفت و دستورهای لازم را برای عرضه میوه با کیفیت و قیمت مناسب به مردم صادر کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.