امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 661
  پرینتخانه » اجتماعی, ایران تاریخ انتشار : 10 ژانویه 2021 - 9:21 | 1058 بازدید | ارسال توسط :

وضعیت کرونایی رو به بهبود آذربایجان‌شرقی شکننده است

چالش روز: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش محسوس آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان، گفت: کاهش آمار به معنی پایان کرونا نیست و با توجه به وضعیت شکننده، از همه مردم انتظار داریم توجه بیشتری به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی داشته باشند. محمدرضا پورمحمدی روز شنبه در جلسه طرح بسیج محله‌محور […]

وضعیت کرونایی رو به بهبود آذربایجان‌شرقی شکننده است

چالش روز: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش محسوس آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در استان، گفت: کاهش آمار به معنی پایان کرونا نیست و با توجه به وضعیت شکننده، از همه مردم انتظار داریم توجه بیشتری به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی داشته باشند.

محمدرضا پورمحمدی روز شنبه در جلسه طرح بسیج محله‌محور برای مقابله با بیماری کرونا (طرح شهید سلیمانی) با قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت و عوامل دخیل در مبارزه با بیماری کرونا، افزود: آذربایجان شرقی از جمله استان‌های موفق در مدیریت و کنترل بیماری کروناست و خوشبختانه روند کاهشی آمار در استان ادامه دارد.

وی ادامه داد: آمار مرگ ناشی از بیماری کویید ۱۹ در استان از روزهای گذشته تک‌رقمی شده و امیدواریم این وضعیت همچنان با سیر کاهشی همراه باشد.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: با همکاری مشترک بسیج و دانشگاه علوم پزشکی تبریز در طرح شهید سلیمانی، آمار بستری بیماران کرونایی به کمتر از ۳۰ درصد آمار دوران اوج بیماری رسیده است.

وی با بیان اینکه کاهش آمار به معنی پایان کرونا نیست، ادامه داد: شرایط فعلی آذربایجان شرقی مانند بسیاری از استان‌های دیگر، شکننده است و هر گونه بی‌احتیاطی و بی‌توجهی به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، امکان افزایش مجدد آمار مبتلایان و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا را به همراه خواهد داشت.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: مدیریت خوب بیماری کرونا در کشور باعث شگفتی سازمان‌های جهانی و کشورهای دیگر شده است.

پورمحمدی با قدردانی از همراهی مردم در اجرای طرح اعمال هوشمند محدودیت‌های کرونا و طرح شهید سلیمانی، گفت: خستگی کادر درمان، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فعلی ماست و از مردم می‌خواهیم با جدی گرفتن شیوه‌نامه‌های بهداشتی، کادر درمان را در مبارزه با کرونا یاری کنند.

منبع:ایرنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.