امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3127
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 28 اکتبر 2023 - 20:55 | 118 بازدید | ارسال توسط :

ویژگی مدیر انقلابی بن بست شکنی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه هنر مدیران تبدیل کردن تهدیدها به فرصت است گفت: در این مدت کوتاه دوره مدیریت جدید در هلال‌احمر استان شاهد خدمات افتخار آمیزی بوده ایم که حاصل اعتماد به مدیران انقلابی است و ویژگی مدیر انقلابی بن بست شکنی است. به گزارش  چالش روز به […]

ویژگی مدیر انقلابی بن بست شکنی است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه هنر مدیران تبدیل کردن تهدیدها به فرصت است گفت: در این مدت کوتاه دوره مدیریت جدید در هلال‌احمر استان شاهد خدمات افتخار آمیزی بوده ایم که حاصل اعتماد به مدیران انقلابی است و ویژگی مدیر انقلابی بن بست شکنی است.

به گزارش  چالش روز به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا که در جمع شورای معاونین جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی حضور یافته بود، با بیان اینکه در جمعیت هلال احمر شاهد تغییر و تحولات اساسی بوده‌ایم گفت: بروز و ظهور مدیریت جهادی با رفتن این و آمدن آن و تغییر نام‌ها شکل نمی‌گیرد بلکه مدیریت جهادی تغییرات اساسی را شامل می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به نقش باور به خدا داشتن عزت نفس و باور به خود و باور به مردم در انجام کارهای بزرگ بیان داشت: انقلاب امام خمینی و ایستادگی در برابر آمریکا موجب ریختن ترس ملت ها از قدرت های بزرگ شد و پیشرفت های این چهل سال حاصل باور به مردم در سیره امامین انقلاب است.

وی در ادامه افزود: طوفان الاقصی حاصل اعتماد به نفس، خودباوری و تفکر ایستادگی در برابر دشمنان است.

وی در ادامه با تاکید بر تاثیر مثبت ارائه خدمات و محرومیت زدایی از مناطق محروم در افکار عمومی آنرا برتر از هزار ساعت سخنرانی عنوان کرده و افزود: بانک امانات پزشکی، ایجاد واحد شیمی درمانی کاروان‌های سلامت و بسیاری خدمات دیگر را کارهای پربرکتی دانست که ارزش آن از نماز شب بالاتر است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.