امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 673
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 10 ژانویه 2021 - 9:51 | 1024 بازدید | ارسال توسط :

کشتی گیران و مربیان تحت پوشش بیمه و حقوق بازنشستگی می شوند

چالش روز: رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش استان برای استعدادیابی و افزایش جمعیت کشتی از اهداف اصلی هیأت کشتی استان است؛ گفت: متأسفانه در سال های اخیر فعالیت دانش آموزان در ورزش کشتی رو به کاهش است. علی علیزاده امروز در نشست رؤسای هیأت […]

کشتی گیران و مربیان تحت پوشش بیمه و حقوق بازنشستگی می شوند

چالش روز: رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش استان برای استعدادیابی و افزایش جمعیت کشتی از اهداف اصلی هیأت کشتی استان است؛ گفت: متأسفانه در سال های اخیر فعالیت دانش آموزان در ورزش کشتی رو به کاهش است.
علی علیزاده امروز در نشست رؤسای هیأت های کشتی آذربایجان شرقی در سالن کنفرانس مجتمع بزرگ ورزشی بناب با اشاره به اهداف و برنامه های آتی هیأت کشتی اظهار داشت: از آنجایی که رشته ورزشی کشتی ورزش اول و مدال آور در کشور است، باید اهتمام بیشتری به این رشته ورزشی داشت.

وی با بیان اینکه امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش استان برای استعدادیابی و افزایش جمعیت کشتی از اهداف اصلی هیأت کشتی استان است؛ افزود: متأسفانه در سال های اخیر فعالیت دانش آموزان در ورزش کشتی رو به کاهش است.

وی تصریح کرد: اهمیت دادن به آموزش در تمام زمینه های مربیگری و داوری منطبق با آخرین تغییرات و قوانین موجود در جهان و علمی تر کردن این ورزش از دیگر برنامه های هیأت کشتی آذربایجان شرقی است.

رئیس هیأت کشتی استان سپس از حمایت کشتی گیران و مربیان در دوران بازنشستگی و تحت پوشش قراردادن این عزیزان از مزایای بیمه و برخورداری از حقوق بازنشستگی این ورزش خبر داد.

علیزاده بیان کرد: جذب اسپانسر و فعال کردن کمیته اقتصادی هیأت های کشتی برای حمایت و کمک به کشتی گیران از دیگر برنامه های هیأت کشتی استان است.

برپایه این گزارش، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب نیز در این نشست با اشاره به مشکلات خانه های کشتی در شهرستان ها اظهار کرد: همواره کشتی ورزش اول کشور بوده ولی متأسفانه این رشته در شهرستان ها همیشه محروم بوده و هیأت های کشتی در خانه کشتی شهرستان ها مستأجرند.

سیدمجید یزدانی اضافه کرد: امیدواریم مسئولان ورزش در استان و کشور در سطح ملی حمایت مالی بیشتری از ورزش کشتی داشته باشند.

وی همچنین با تأکید بر حفظ روحیه جوانمردی و پهلوانی در رشته کشتی خاطرنشان کرد: جایگاه و منزلت پیشکسوتان کشتی نیز بایستی در اولویت قرار گیرد.

این مسئول امور مرتبط با ورزش و جوانان در شهرستان بناب با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه بیان کرد: این زمان بهترین موقع برای آموزش است و اداره ورزش و جوانان بناب آمادگی خود را برای برگزاری دوره های آموزش مجازی مربیگری در تمام رشته های ورزشی بویژه ورزش کشتی اعلام می دارد.

این گزارش حاکی است، در ادامه این نشست رؤسای هیأت های کشتی شهرستان ها به ارائه گزارشی از وضعیت و مشکلات ورزش کشتی پرداختند.

گفتنی است، شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی یکی از شهرستان های فعال و موفق در رشته ورزشی کشتی در استان است و آموزش این رشته ورزشی پرطرفدار به سنین پایه از اولویت های هیأت کشتی و اداره ورزش و جوانان این شهرستان است.

منبع:فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.