امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 2372
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 19 فوریه 2023 - 12:07 | 220 بازدید | ارسال توسط :

کمپین یک زندگی سفارش دهیم

مدیر عامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز(تسکین)اظهار کرد:۱۷۹۸ پرونده کودکان سرطانی در این موسسه وجود دارد که حمایتهای مختلف از آنان صورت میگیرد. جواد میلانی در نشست خبری که باحمایت رستوران ارفع الملک (امیرخیام) برگزار شد با بیان اینکه سرطان بیماری پیچیده ای است که بخش های مختلف خانوادگی و اجتماعی راتحت […]

کمپین یک زندگی سفارش دهیم

مدیر عامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز(تسکین)اظهار کرد:۱۷۹۸ پرونده کودکان سرطانی در این موسسه وجود دارد که حمایتهای مختلف از آنان صورت میگیرد.
جواد میلانی در نشست خبری که باحمایت رستوران ارفع الملک (امیرخیام) برگزار شد با بیان اینکه سرطان بیماری پیچیده ای است که بخش های مختلف خانوادگی و اجتماعی راتحت تاثیر قرار میدهد گفت: اکثر خانواده هایی که کودکان سرطانی دارند افرادی با درآمد کم هستند و متاسفانه سرطان هزینه های درمانی بالایی دارد.
وی بیان کرد:هدف موسسه تسکین این است که هیچ کودکی به خاطر مسائل مالی از درمان محروم نشوند و موسسه تسکین از سال ۹۳ تا ۹۸ تمرکز کاری خودرا بر تجهیز خون و آنکولوژی ییمارستان کودکان قرار داده است.
وی ادامه داد: علاوه بر کودکان مبتلا به سرطان در تبریز از شهرهای دیگر استان حتی استانهای همجوار پذیرش بیمار داریم که حمایتها صورت میگیرد.
وی تصریح کرد: در سال جاری ۶۰۰ کود‌ک مبتلا به سرطان در حال درمان هستند و ۲۹۰ کودک سرطانی قطع درمان شده اند که اتفاق خوبی است ونیازمند آگاه سازی جامعه در این حوزه هستیم.
مدیر عامل تسکین با بیان اینکه در مسائل درمانی پول حرف اول و آخر را میزند تاکید کرد: برخی داروها در دو سال گذشته تا۷۰۰ درصد رشد داشته اند و در این میان توسعه قبول مسئولیتهای اجتماعی بسیار مهم است.
وی با تاکید بر تاثیر زلزله خوی برکودکان سرطانی ساکن در این مناطق بیان کرد: نیازهای کودکان مبتلا به سرطان دراین مناطق پیچیده تر و شدیدتر میشود.
دی خاطر نشان کرد: امیداریم ۲۶ هرماه به زمانی برای آسایش خانواده ها مبدل شود و مسائل مالی راحتر حل شود چرا که هزینه های درمانی سرطان بسیار بالا وچند میلیاردی است.
خیامی مدیر رستوران ارفع الملک نیز در این نشست خبری با بیان اینکه این مرکز در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی ماهانه ۲۰ درصد از فروش این رستوران در ۲۶ ماه را برای کودکان سرطانی اختصاص داده است گفت: امیدواریم این کمکهای خیریه و ایفای مسئولیتهای اجتماعی رشد و توسعه پیدا کند.
وی در ادامه یادآور شد: این مرکز برای اولین بار طرح یک زندگی را سفارش دهیم اجرا خواهد کرد که امیدواریم باهمکاری مردم این طرح توسعه پیدا کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.