امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 2152
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 14 دسامبر 2022 - 14:05 | 270 بازدید | ارسال توسط :

گازرسانی در بخش نیروگاهی بیشتر از تعهدات تحقق یافته است

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: مطابق روال سال های گذشته، گازرسانی در بخش نیروگاهی بیشتر از تعهدات تحقق یافته است. به گزارش چالش روز، خسرو آریان پور به منظور شفاف سازی و اطلاع رسانی از روند گازرسانی در استان به مشترکین محترم افزود: شرایط تأمین گاز بخش نیروگاهی و هر گونه […]

گازرسانی در بخش نیروگاهی بیشتر از تعهدات تحقق یافته است

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: مطابق روال سال های گذشته، گازرسانی در بخش نیروگاهی بیشتر از تعهدات تحقق یافته است.

به گزارش چالش روز، خسرو آریان پور به منظور شفاف سازی و اطلاع رسانی از روند گازرسانی در استان به مشترکین محترم افزود: شرایط تأمین گاز بخش نیروگاهی و هر گونه احتمال قطع گاز بر اساس توافق نامه کشوری فی مابین شرکت ملّی گاز ایران و شرکت توانیر تعیین شده و وفق این معیار، شرکت های گاز استانی سهمیه تخصیصی توسط واحد دیسپچینگ شرکت ملّی گاز را به صورت روزانه به شرکت توانیر تحویل و این شرکت نحوه و میزان توزیع گاز بین نیروگاه های استان را تعیین نموده و شرکت گاز استان دخل و تصرفی در این نحوه توزیع ندارد.

وی پیرو اظهارات مدیر نیروگاه تبریز مبنی بر تعاملات سازنده شرکت گاز استان و بخش نیروگاهی در نشست خبری مربوطه، اظهار داشت: این شرکت در راستای عمل به مسؤولیت های اجتماعی خود و حفظ محیط زیست استان و علی رغم موازنه تولید و مصرف گاز در کشور، تاکنون سهمیه کشوری  تخصیص یافته به نیروگاه ها را تأمین کرده است.

آریان پور درخصوص مصارف گاز بخش نیروگاهی تصریح کرد: در ۸ ماه سالجاری نیروگاه ها جمعاً ۱۹۳۰ میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند که این رقم در مقایسه با ۸ ماه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی  با اشاره به سراسری بودن شبکه گاز کشور و عدم موازنه تولید و مصرف اذعان داشت: اولویت تأمین گاز، بخش خانگی و مصارف گرمایشی مردم بوده که هم اکنون ۶۰ درصد مصارف گاز استان را به خود اختصاص داده و حاکی از مصرف بی رویه گاز می باشد.

مدیربهره برداری شرکت گاز استان ضمن شفاف سازی موضوع ابراز امیدواری کرد: هر شهروند با مدیریت مصرف در ادای مسؤولیت های اجتماعی خود نسبت به جامعه تلاش نموده و سایر بخش های نیروگاهی و صنعتی نیز بر اساس استانداردهای روز و دستورالعمل های کشوری می بایست با حفظ آمادگی های لازم برای بکارگیری سوخت دوّم و سایر اقدامات لازم برای حفظ محیط زیست اقدام کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.