امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3445
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 01 فوریه 2024 - 22:55 | 93 بازدید | ارسال توسط :

گرفتار آئین نامه نباشید، مصداق بگوئید

استاندار آذربایجان‌شرقی در یکصدمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی خواستار چابکی بخش خصوصی در اقتصاد استان شد. مالک رحمتی در این جلسه گفت: پارلمان بخش خصوصی مهمترین پایگاهی است که برای توسعه اقتصاد کشور و استان می‌تواند کار کند و ما هم خودمان را نیازمند مشورت این اتاق می‌دانیم. استاندار آذربایجان‌شرقی در […]

گرفتار آئین نامه نباشید، مصداق بگوئید

استاندار آذربایجان‌شرقی در یکصدمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی خواستار چابکی بخش خصوصی در اقتصاد استان شد.
مالک رحمتی در این جلسه گفت: پارلمان بخش خصوصی مهمترین پایگاهی است که برای توسعه اقتصاد کشور و استان می‌تواند کار کند و ما هم خودمان را نیازمند مشورت این اتاق می‌دانیم.
استاندار آذربایجان‌شرقی در خصوص موضوع مشارکت بخش خصوصی و عمومی در پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی استان اظهار داشت: اگر بخش خصوصی بخواهد در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مشارکت کند، بسترهای قانونی فراهم است.
وی ادامه داد: این موضوع را به آیین‌نامه مرتبط نکنید، شما به ما مصداق بگویید که کدام بخش خصوصی، برای مشارکت در کدام پروژه، درخواست کرده و رسیدگی نشده است، تا ما آن موضوع را در هیئت مولدسازی بررسی کنیم و آقای بهروزی به عنوان رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مکلف است تا جلسه ماه آینده پروژه های قابل واگذاری به بخش خصوصی را آماده و اعلام کند.
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مسئله مهم دیگر در استان، ناترازی موجود در استان است، گفت: اگر بخواهیم این ناترازی را درست کنیم، جز با حضور بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست، برای از بین بردن ناترازی برق و آب بخش خصوصی وارد عمل شود و دولت هم باید بستر و زمینه را آماده کند و آقای کلامی در این زمینه مکلف است بسترهای لازم را فراهم کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.