امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3096
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 22 اکتبر 2023 - 16:10 | 116 بازدید | ارسال توسط :

گروه‌های منتخب ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم معرفی شدند

گروه‌های منتخب ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم ، در سه بخش مسابقه، کودک و نوجوان و آیینی سنتی توسط هیأت بازبینی اعلام شدند. به گزارش روابط عمومی و امور ارتباطات سازمان، این هیأت، مرکب از رامین راستی دبیر جشنواره، پژمان شاهوردی ، فرزاد تقی‌لر، سیروس مصطفی، و مهدی صالحیار دبیر اجرایی جشنواره، با مرور […]

گروه‌های منتخب ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم معرفی شدند
گروه‌های منتخب ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم ، در سه بخش مسابقه، کودک و نوجوان و آیینی سنتی توسط هیأت بازبینی اعلام شدند.
به گزارش روابط عمومی و امور ارتباطات سازمان، این هیأت، مرکب از رامین راستی دبیر جشنواره، پژمان شاهوردی ، فرزاد تقی‌لر، سیروس مصطفی، و مهدی صالحیار دبیر اجرایی جشنواره، با مرور آثار ارائه شده به جشنواره طی دو روز ، اسامی آثار و کارگردان‌های منتخب را به تفکیک شهرهای شرکت کنندگان اعلام کردند.

بر این اساس ، نمایش های ماندالا به كارگرداني مشترك فرشته جعفري و مهدي روزبهاني از زنجان ، نیشتر به کارگردانی مهدی خالقی از تبریز ، نمکی به کارگردانی وحید صابر از تبریز ، زخمه به کارگردانی حسنا قبادی از تهران، یک روز پرماجرا به کارگردانی الناز میرزایی غفاری از بوکان ، كودك كار به كارگرداني امير مهروند از سردرود ، آهویی با روپوش قرمز به کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان ، پدر به کارگردانی مالک آبسالان از دهلران ، سه دلقک و نصفی به کارگردانی امیر امینی از لاهیجان ، شهر خوبان به کارگردانی بهنام کاوه از آبادان ، مردان آهنین به کارگردانی مسعود کردی از لرستان ، دوچرخه سوار به کارگردانی کژال راست‌بین از مریوان ، معرکه کلنگ به کارگردانی مهدی شاکری از سردرود ، هیاهوی این زمانه به کارگردانی امیرزارع زاده از سقز و معرکه به کارگردانی سوران حسینی از مریوان به عنوان نمایش های منتخب در بخش مسابقه انتخاب شدند.

همچنین نمایش های من اویناماق ایستیرم به کارگردانی رقیه بهارمنش از مرند ، جیرتدان اویاقدی به کارگردانی بیتا سعادتی از تبریز ، سفر عجیب به کارگردانی سما سیمرغی از مرند، چوپان راستگو به کارگردانی پارسا شریفی از تبریز ، کیسه زباله به کارگردانی بهناز قرطاسی از سردرود و شیلو به کارگردانی فرامرز غلامیان از سردرود به عنوان نمایش های منتخب در بخش کودک و نوجوان انتخاب شدند.

در همین حال، نمایش های چمچه خاتون به کارگردانی ایلگار شهرک از تبریز ، یایلیق به کارگردانی جواد ندیمی از جلفا و تولکی سنی به کارگردانی حسین صادقی اقدم از مرند به عنوان نمایش های برگزیده بخش آیینی سنتی انتخاب و معرفی شدند.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی دبیرخانه ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی تبریزیم ، طی روزهای ۵ تا ۷ آبان نمایش های اعلام شده در محل اجرای خود برای رقابت داوران آماده خواهند شد.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی تر در این خصوص به وبسایت سازمان به نشانی http://farhang.tabriz.ir  مراجعه کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.