امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1907
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 10 آوریل 2022 - 13:20 | 451 بازدید | ارسال توسط :

اجباری بودن حضور در مدارس علی رغم احتمال افزایش کرونا

استاندار آذربایجان شرقی: حضور در مدارس و دانشگاه‌ها الزامی است/ تلاش بیشتر برای افزایش ضریب واکسیناسیون کرونا عابدین خرّم در جلسه استانی مقابله با کرونا، با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، اظهار داشت: مدیران و مسئولان مراکز آموزش عالی و مدارس باید نسبت به وضعیت تهویه مناسب کلاس‌ها، استفاده از ماسک و شرایط بهداشتی […]

اجباری بودن حضور در مدارس علی رغم احتمال افزایش کرونا

استاندار آذربایجان شرقی: حضور در مدارس و دانشگاه‌ها الزامی است/ تلاش بیشتر برای افزایش ضریب واکسیناسیون کرونا

عابدین خرّم در جلسه استانی مقابله با کرونا، با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، اظهار داشت: مدیران و مسئولان مراکز آموزش عالی و مدارس باید نسبت به وضعیت تهویه مناسب کلاس‌ها، استفاده از ماسک و شرایط بهداشتی خوابگاه‌ها توجه جدی داشته باشند.

وی افزود: جزو ۱۰ کشوری هستیم که بالاترین میزان تعطیلی در مدارس و دانشگاه‌ها را در دوران کرونا داشته‌ایم و این امر خسارت‌های زیادی را به وضعیت آموزشی کشور وارد کرده است که باید تلاش کنیم بیش از این افت آموزشی نداشته باشیم.

خرّم گفت: گروه‌های سیار جهت تزریق واکسن در دانشگاه‌ها و مدارس استان و همچنین در بین گروه‌های در معرض خطر و اقشاری که دسترسی به مراکز واکسیناسیون ندارند حضور یابند.

وی همچنین با اشاره به ضرورت افزایش تزریق واکسن به خصوص دوز سوم آن، ادامه داد: تزریق واکسن تاثیر بسیار بالایی در میزان کاهش مرگ و میر و ابتلا به بیماری دارد.
بیشتر بخوانید

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: طبق آمار، ۵۱ درصد سفرهای نوروزی در کشور نسبت به سال گذشته و ۲۰ درصد نیز نسبت به سال ماقبل شیوع کرونا افزایش داشته که تاثیر این سفرها در روند ابتلا به بیماری در روزهای آتی خود را نشان خواهد داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.