مدیر کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز: در آینده نزدیک بیمارستان شهرداری تبریز و طرح نوبت دهی اینترنتی اجرا میشود.

محمدحسین حسن‌زاده  در دیدار با تحریریه چالش روز که در محل دفتر اداره کل سلامت وامور اجتماعی شهرداری تبریز برگزار شد با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی به عنوان اصلی‌ترین مشکل کلانشهرها است  افزود: هر کلانشهر و مدیریت شهری‌ای که بدون برنامه و نسخه جهت رفع مداخلات و مسائل شهری و اجتماعی عمل کند، موفق نخواهد بود.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز تصریح کرد: اگر برای موضوعاتی همچون عمران، خدمات شهری، ترافیک شهری و… بدون توجه به مسائل اجتماعی برنامه ریزی کنیم و در این بین به نظرات و علایق و خواسته‌های شهروندان توجهی نشود، موفق نخواهیم بود.

وی بیان کرد: دفاتر تسهیل گری با هدف ارتباط شهروندان با مدیریت شهری در ۴ محله تبریز ایجاد شده و در ۱۰محله محروم دیگر شهر نیز ایجاد خواهد شد و برای تصمیم گیران شهری و استانی اطلاعات خوبی از این دفاتر ارسال می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه توسعه خدمات اجتماعی و سلامت کارکنان شهرداری در دو درمانگاه امام رضا(ع) و الغدیر صورت می گیرد، عنوان کرد: این دو درمانگاه علاوه بر کادر شهرداری که خدمات بسیار خوبی دارد به سایر شهروندان هم بر اساس تعرفه های دانشگاه علوم پزشکی خدمات درمانی می دهد.

وی عنوان کرد: در زمان کرونا همکاران این مجموعه با ایثار در خدمت کارکنان شهرداری و سایر شهروندان بوده اند و اقدامات گسترده ای در قالب ستاد کرونا انجام شده و ادامه دارد.

وی ادامه داد: کمیته رفاه در این مجموعه یکی از محبوبترین بخشها در شهرداری تبریز بوده و رضایتمندی زیادی وجود دارد.

حسن زاده اظهارکرد: وجود ایرادات را منکر نیستیم و تلاش میشود با خدمات دهی اینترنتی اختلال در نوبت دهی و کنسل های برنامه پزشکان را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک بیمارستان شهرداری تبریز و طرح نوبت دهی اینترنتی اجرا میشود و کارهای مطالعاتی در این زمینه انجام شده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *