امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 704
  پرینتخانه » ایران, فرهنگی تاریخ انتشار : 11 ژانویه 2021 - 13:05 | 1014 بازدید | ارسال توسط :

اعطای احکام اعضای جدید حقیقی و رسانه ای

چالش روز: همزمان با هشتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان؛ احکام اعضای جدید حقیقی و رسانه ای اعطا شد. همزمان با هشتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با ریاست نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد، احکام اعضای حقیقی و عضو رسانه […]

اعطای احکام اعضای جدید حقیقی و رسانه ای

چالش روز: همزمان با هشتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان؛ احکام اعضای جدید حقیقی و رسانه ای اعطا شد.
همزمان با هشتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با ریاست نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد، احکام اعضای حقیقی و عضو رسانه ای در شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی اعطا شد.
بنابر این گزارش، بر اساس بند ۲۲ ماده ۲ آیین نامه شورای فرهنگ عمومی استان؛ سه نفر از شخصیت های معتبر فرهنگی و هنری استان (حداقل یک نفر از خواهران) به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی استان و با تأیید اعضای شورا به عنوان اعضای حقیقی انتخاب می شوند که بر این اساس حجت الاسلام مجتبی نظری، نسرین پیرسمساری و محمداسماعیل سعیدی؛ احکام خود را دریافت کردند.
همچنین حکم حامد حامدی خسروشاهی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان عضو رسانه ای، در پایان جلسه شورای فرهنگ عمومی استان از سوی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و رئیس شورای فرهنگ عمومی اعطا شد.
گفتنی است، مطابق بند ۲۱ ماده ۲ آیین نامه شورای فرهنگ عمومی استان یک نفر از میان ارباب جراید به پیشنهاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و تأیید شورای فرهنگ عمومی استان انتخاب می شود.

منبع:شبستان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.