امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3011
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 12 اکتبر 2023 - 23:50 | 111 بازدید | ارسال توسط :

پیام شهردار تبریز به شهرداران کشورهای اسلامی

طوفان الاقصی پاسخ نسل جدید فلسطینیان بر پیکره رژیم غاصب یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در جریان حماسه بزرگ “طوفان الاقصی” طی نامه ای به شهرداران کشورهای اسلامی ضمن ابراز همدردی نسبت به شهادت تعدادی از شهروندان مظلوم فلسطینی در حملات رژیم غاصب صهیونیستی، مقاومت جانانه و بی‌سابقه اخیر را ستود. در این نامه خطاب به […]

پیام شهردار تبریز به شهرداران کشورهای اسلامی

طوفان الاقصی پاسخ نسل جدید فلسطینیان بر پیکره رژیم غاصب

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در جریان حماسه بزرگ “طوفان الاقصی” طی نامه ای به شهرداران کشورهای اسلامی ضمن ابراز همدردی نسبت به شهادت تعدادی از شهروندان مظلوم فلسطینی در حملات رژیم غاصب صهیونیستی، مقاومت جانانه و بی‌سابقه اخیر را ستود.

در این نامه خطاب به شهرداران کشورهای اسلامی آمده است: ملت فلسطین که دهه ها در زیر فشار دشمن صهیونیستی، مورد ظلم و ستم قرار گرفته و هزاران شهید در دفاع از خاک اسلام تقدیم کرده است، امروز نسل جدید و جوان چنان طوفانی به پا کرده است که باعث غرور ملت مسلمان به ویژه مردم ایران و تبریز شده است. هوشیار در ادامه با بیان اینکه مردم تبریز به عنوان شهر مسلمان و خواهر خوانده غزه، ضمن ابراز همدردی نسبت به شهادت تعدادی از مردم در حملات رژیم غاصب صهیونیستی، این مقاومت جانانه و بی‌سابقه “طوفان الاقصی” را می‌ستایند  افزود: آرزوی قلبی ما، پیروزی برادرانمان در فلسطین و غزه بر دشمن غاصب صهیونیستی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.