امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3016
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 14 اکتبر 2023 - 15:42 | 121 بازدید | ارسال توسط :

پایان دومین کنگره‌ ملی بیماری‌های انگلی دام و انگل‌های مشترک انسان و حیوان

دومین کنگره‌ ملی بیماری‌های انگلی دام و انگل‌های مشترک انسان و حیوان در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد   دومین کنگره‌ی ملی بیماری‌های انگلی دام و انگل‌های مشترک انسان و حیوان بعد از دو روز و برگزاری کارگاه‌ها و جلسات سخنرانی علمی به کار خود پایان داد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، […]

پایان دومین کنگره‌ ملی بیماری‌های انگلی دام و انگل‌های مشترک انسان و حیوان

دومین کنگره‌ ملی بیماری‌های انگلی دام و انگل‌های مشترک انسان و حیوان در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد

 

دومین کنگره‌ی ملی بیماری‌های انگلی دام و انگل‌های مشترک انسان و حیوان بعد از دو روز و برگزاری کارگاه‌ها و جلسات سخنرانی علمی به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر سید حسین حسینی رئیس این کنگره طی سخنانی با قدردانی از دانشکده‌ی دامپزشکی دانشگاه تبریز و کلیه‌ی کمیته‌های علمی، اجرایی و… این کنگره، از برگزاری سومین کنگره به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد.

دکتر احمد نعمت‌الهی دبیر کمیته‌ی اجرایی کنگره نیز از تلاش ها و زحمات دانشجویان حاضر در این کنگره و همچنین حمایت‌های حامیان مالی کنگره تقدیر کرد.

دکتر محمدعلی راد استاد پیشکسوت دامپزشکی دانشگاه تهران و موسس دوره‌های تخصصی دامپزشکی نیز با اشاره به تاریخچه‌ی رشته دامپزشکی در ایران گفت: دانشکده‌ی دامپزشکی دو سال قبل از زمان تاسیس دانشگاه تهران توسط ارتش ایران تاسیس شد و اولین رییس این دانشکده سرلشکر دکتر فتحی بود.

وی ادامه داد: دکتر رفیعی که تبریزی هم است در کنار دکتر علوی نائینی، دکتر حامدی، دکتر همایون، دکتر اسلامی، دکتر رهبری، دکتر حقوقی از جمله اساتید بنام و برجسته‌ی این رشته هستند که انگل‌شناسی بر پایه‌ی زحمات این اساتید وارد ایران شده است و در حال حاضر نیز خدمت اساتید بنامی چون دکتر حسینی، دکتر مشکی، دکتر حدادزاده و دکتر شایان هستیم.

براساس این گزارش، تجلیل از دکتر محمدعلی راد و دکتر ثریا نائم به‌عنوان اساتید پیشکسوت دامپزشکی، اعطاء جایزه‌ی علمی انگل‌شناس جوان برتر به دکتر محمدرضا نجفی و شیرین خدابخش و همچنین تجلیل از کلیه‌ی اعضای کمیته‌های مختلف کنگره و قرائت بیانیه‌ی پایانی از دیگر برنامه‌های دومین کنگره‌ی ملی بیماری‌های انگلی دام و انگل‌های مشترک انسان و حیوان بود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.