امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 657
  پرینتخانه » اقتصادی, ایران تاریخ انتشار : 09 ژانویه 2021 - 11:37 | 1081 بازدید | ارسال توسط :

تلاش نمایندگان مجلس برای افزایش بودجه آذربایجان شرقی

چالش روز:به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه هیچ مشکل امنیتی در استان وجود ندارد، افزود: همدلی و وحدت حاکم بر استان آذربایجان شرقی، مرهون همکاری و تعامل بسیار خوب مدیران دولتی و قضائی، نمایندگان و به خصوص راهنمایی‌های ارزنده نماینده ولی فقیه […]

تلاش نمایندگان مجلس برای افزایش بودجه آذربایجان شرقی

چالش روز:به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه هیچ مشکل امنیتی در استان وجود ندارد، افزود: همدلی و وحدت حاکم بر استان آذربایجان شرقی، مرهون همکاری و تعامل بسیار خوب مدیران دولتی و قضائی، نمایندگان و به خصوص راهنمایی‌های ارزنده نماینده ولی فقیه در استان است.

وی با اشاره به راه اندازی مجمع مشورتی استان با حضور نماینده ولی فقیه و تمامی مسئولان و نمایندگان سابق و فعلی استان اظهار کرد: همه با هم برای توسعه و پیشرفت استان، هم پیمان شده‌ایم و بدون دخالت دادن نگرش‌های سیاسی، در مسیر تحقق این مهم تلاش می‌کنیم.

پورمحمدی اضافه کرد: بر این باور هستیم که تقویت همدلی و همراهی همه جانبه در استان، باعث انجام کارهای بزرگ و رفع بسیاری از مشکلات استان می‌شود.

وی ادامه داد: به رغم مشکلاتی همچون کرونا و تحریم‌های ظالمانه غرب بر علیه جمهوری اسلامی، برنامه‌های اقتصادی و فعالیت‌های عمرانی استان با قدرت بیشتر ادامه دارد.

استاندار آذربایجان شرقی در خصوص وضعیت شیوع بیماری کرونا گفت: در حال حاضر تمام شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند و امیدواریم با همراهی مردم به سمت وضعیت‌های سفید حرکت کنیم.

وی از مشارکت تمامی دستگاه‌های مسئول و همراهی مردم در اعمال محدودیت‌های هوشمند کرونایی گفت: افزایش حساسیت مردم نسبت به ویروس کرونا، تلاش شبانه روزی کادر درمان و همچنین همراهی سپاه و بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی از اصلی ترین عوامل کاهش آمار مبتلاهاست و امیدواریم از این پس نیز شاهد عادی انگاری شرایط نباشیم.

پورمحمدی ادامه داد: تا آخرین روز و ساعت خدمت خود، برای رفع مشکلات استان و توسعه پایدار تلاش می‌کنیم و با حرکت در محور و مسیر اعتدال، برنامه‌های خود را پیش می بریم.

وی در همین راستا گفت: تمامی مدیران موظف هستند که با تلاش بیشتر وظایف خود را در سال پایانی دولت انجام دهند و هیچ گونه کوتاهی و کم کاری را تحمل نخواهیم کرد.
منبع:خبرگزاری مهر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.