امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 27 March , 2024
امروز : چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 18 رمضان 1445
شناسه خبر : 1226
  پرینتخانه » اجتماعی, ایران, سیاسی, فرهنگی تاریخ انتشار : 15 آوریل 2021 - 11:04 | 973 بازدید | ارسال توسط :

تکیه رمضان، برای دومین سال پیاپی همراه شب‌های ماه بندگی خواهد شد

تکیه رمضان، برای دومین سال پیاپی همراه شب‌های ماه بندگی خواهد شد. به گزارش چالش روز به نقل از روابط عمومی گروه فرهنگی مذهبی آئینه، «تکیه رمضان» ویژه‌برنامه شب‌های مهمانی خدا؛ امسال نیز توسط گروه فرهنگی مذهبی آئینه تولید و منتشر خواهد شد. حسین باهر، مدیر گروه فرهنگی مذهبی آئینه با بیان این خبر توضیح […]

تکیه رمضان، برای دومین سال پیاپی همراه شب‌های ماه بندگی خواهد شد.

به گزارش چالش روز به نقل از روابط عمومی گروه فرهنگی مذهبی آئینه، «تکیه رمضان» ویژه‌برنامه شب‌های مهمانی خدا؛ امسال نیز توسط گروه فرهنگی مذهبی آئینه تولید و منتشر خواهد شد.

حسین باهر، مدیر گروه فرهنگی مذهبی آئینه با بیان این خبر توضیح داد: رمضان سال گذشته با توجه به وضعیت کرونایی و تعطیلی برنامه‌های مذهبی، گروه آئینه به تولید برنامه‌ای با محتوای مذهبی و فرهنگی اقدام کرد. هدف از تولید این برنامه‌ها، ایجاد فضایی فرهنگی و هنری در دل شب‌هایی بود که مردم عمدتا امکان حضور در برنامه‌های مختلف را نداشتند.

وی افزود: با توجه به استقبال مخاطبان و اقشار مختلف مردم از برنامه‌های تکیه رمضان، گروه آئینه بر آن شد تا امسال نیز در فضای کرونایی و تعطیلی اکثر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، برای دومین سال پی‌ در پی «تکیه رمضان» را تولید و منتشر کند.

باهر همچنین با تشریح برنامه‌های تکیه رمضان گفت: کرسی تلاوت قرآن، سخنرانی، تواشیح، نقاشی، پرده‌خوانی، خوشنویسی، نمایش‌نامه‌خوانی، شعرخوانی، مداحی و گفتگوی ویژه؛ بخش‌هایی است که تکیه رمضان سال ۱۴۰۰ را تشکیل می‌دهد. در این راستا هنرمندان، روحانیون، شعرا و ذاکرین نامدار تبریز دست همت گروه آئینه را فشرده‌اند و در تولید برنامه‌هایی لایق، برای ماه بندگی خدا با این گروه همکاری می‌کنند.

این ویژه‌برنامه هر شب بعد از افطار و مانند سایر برنامه‌های گروه آئینه از بستر فضای مجازی و صفحات مربوط به گروه آئینه، روبیکا و نیز خبرگزاری‌ها و سایت‌های مختلف فرهنگی و مذهبی منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است این برنامه با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و شهرداری منطقه یک تبریز انجام می‌گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.