امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 27 March , 2024
امروز : چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 18 رمضان 1445
شناسه خبر : 1795
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 03 ژانویه 2022 - 12:00 | 640 بازدید | ارسال توسط :

رفع مشکلات کشتارگاه تبریز

شهردار تبریز در بازدید از کشتارگاه تبریز در گفتگوی اختصاصی با فصل نیوز با بیان اینکه تامین مواد غذایی سالم در این مجموعه دنبال شده ودر سالهای اخیر نیزحرکتهای خوبی انجام شده است. عباس رنجبر ادامه داد: در حال حاضر ۶ دامپزشک در کشتارگاه تبریز مستقر هستند و گوشت سالم شناسنامه دار به دست شهروندان […]

رفع مشکلات کشتارگاه تبریز

شهردار تبریز در بازدید از کشتارگاه تبریز در گفتگوی اختصاصی با فصل نیوز با بیان اینکه تامین مواد غذایی سالم در این مجموعه دنبال شده ودر سالهای اخیر نیزحرکتهای خوبی انجام شده است.
عباس رنجبر ادامه داد: در حال حاضر ۶ دامپزشک در کشتارگاه تبریز مستقر هستند و گوشت سالم شناسنامه دار به دست شهروندان میرسد.
وی خاطر نشان کرد: در زمینه فعالیتهای کشتارگاه تبریز و توسعه آن بر رعایت اولویتهای زیست محیطی تاکید داریم و در حال حاظر این طرح ها با نظارت محیط زیست انجام میشود.
شهردار تبریز با اشاره به طرح های چند گانه توسعه کشتارگاه تبریز عنوان کرد:نگاه اقتصادی و درآمد زایی در این زمینه مورد توجه قرار دارد و یکی از محورهای مهم تبدیل ضایعات به محصولات اقتصادی با رعایت استانداردهای زیست محیطی است.
وی تصریح کرد: در زمینه گسترش فعالیتها افزایش تعداد فروشگاه ها به بیشتر از سه فروشگاه و قرار گیری در مرکز شهر مد نظر است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.