امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3243
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 30 نوامبر 2023 - 12:43 | 86 بازدید | ارسال توسط :

موقعیت ویژه کشتارگاه تبریز در تامین امنیت غذایی شهر

عضو شورای شهر تبریز در بازدید از کشتارگاه تبریز بر نقش ویژه این مجموعه در تامین امنیت غذایی شهروندان تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز، فریدون بابایی اقدم با حضور در کشتارگاه تبریزبا مدیرعامل این مجموعه دیدار و از بخشهای مختلف کشتارگاه تبریز بازدید کرد. وی با اشاره به نقش کلیدی […]

موقعیت ویژه کشتارگاه تبریز در تامین امنیت غذایی شهر

عضو شورای شهر تبریز در بازدید از کشتارگاه تبریز بر نقش ویژه این مجموعه در تامین امنیت غذایی شهروندان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز، فریدون بابایی اقدم با حضور در کشتارگاه تبریزبا مدیرعامل این مجموعه دیدار و از بخشهای مختلف کشتارگاه تبریز بازدید کرد.
وی با اشاره به نقش کلیدی این سازمان در تامین گوشت مورد نیاز کلان شهر تبریز بیان کرد: مدیریت این مجموعه در سالهای اخیر توانسته است نقش کلیدی کشتارگاه تبریز در تامین امنیت غذایی این شهر و تهیه گوشت سالم را حفظ کند.
وی همکاری مطلوب بخش خصوصی در تامین دام مورد نیاز این کشتارگاه را ارزشمند دانست و افزود: تداوم این همکاری به حفظ و توازن بازار عرضه وتقاضا کمک کرده است.
کریم قدرتی ، مدیر عامل سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز نیز در این بازدید بااشاره به طرح های در حال انجام این مجموعه یادآور شد: توسعه بخشهای نگهداری دام و پیش ذبح همچنین اصلاح وضع موجود اصطبل های گاوی و گوسفندی سازمان که باعث نارضایتی کشتار کننده ها و چوبداران شده بود در هفته های اخیر صورت گرفته است.
وی طرح قصابان امین را یکی از مهمترین برنامه های این سازمان در جلب اعتماد عمومی شهروندان به توزیع گوشت سالم توسط بخش خصوصی در تبریز دانست و افزود: در حال حاضر قصابان امین در مناطق مختلف شهر در حال فعالیت بوده و کشتارگاه تبریز نیزضمن معرفی از این واحدهای صنفی تجلیل می کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.