امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 1713
  پرینتخانه » اجتماعی, اقتصادی تاریخ انتشار : 29 نوامبر 2021 - 14:37 | 635 بازدید | ارسال توسط :
مدیرعامل کشتارگاه تبریز:

طرح صیانت از دامهای ماده با جدیت ادامه دارد

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: کشتارگاه تبریز با اجرای طرح صیانت از دامهای ماده بدنبال قطع سودجویی برخی افراد برای ذبح دام ماده آبستن است. کریم قدرتی افزود: : برای جلوگیری از اتلاف وقت پیمانکاران و قصابان، همه روزه دو اکیپ دامپزشکی از ساعت چهار و نیم صبح تا اتمام کشتار و همچنین […]

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: کشتارگاه تبریز با اجرای طرح صیانت از دامهای ماده بدنبال قطع سودجویی برخی افراد برای ذبح دام ماده آبستن است.
کریم قدرتی افزود: : برای جلوگیری از اتلاف وقت پیمانکاران و قصابان، همه روزه دو اکیپ دامپزشکی از ساعت چهار و نیم صبح تا اتمام کشتار و همچنین از ساعت ۱۷ تا ۲۱ عصر مشغول سونو گرافی دام های ماده می باشند تا مانع از ذبح دامهای مولد ، گوسفند و گاوهای آبستن و تلیسه باردار شوند.

وی با اشاره به مضرات ذبح دام ماده از مردم خواست تا از خریداری دامهای ماده خودداری نمایند و تا در آینده از کمبود گوشت جلوگیری گردد.
مدیرعامل کشتارگاه تبریز گفت:کیفیت قیمت گوشت گوسفند و گاو ماده نسبت به گوساله و گوسفند نر پایین ترمی باشد به همین دلیل احتمال دارد رغبت برای خرید این نوع گوشت بیشتر باشد اما عواقب ذبح دام ماده و آبستن جبران ناپذیر است.
خاطرنشان می شود در کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز كشتار كليه دامهاي ماده فقط با گواهي دكتر دامپزشك و ذكر علت حذف و در صورت عدم آبستني امكان پذير مي باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.